
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Найчастіше купують електронні сертифікати номіналом 200 і 500 грн корпоративні клієнти: в якості призів або для заохочення співробітників.
Цей матеріал також доступний російською мовою
З осені минулого року клієнти мережі можуть купувати як традиційні пластикові подарункові сертифікати, так і електронні карти. Номінал подарункових сертифікатів – 100, 200, 500, 1000 грн. «Впровадження в жовтні 2018 року електронного різновиду сертифікатів призвело до зростання їх продажів на 25-30%, – коментує керівник служби CRM мережі Фокстрот Євген Кречетовіч. – Найбільш затребуваними є номінали 200 і 500 грн. Їх купують фірми та підприємства для призових фондів або стимулювання співробітників, а в особистих цілях беруть на подарунок. Для корпоративних клієнтів працює простий механізм покупок по e-mail. Ми постійно вивчаємо попит, і якщо побачимо значне зростання потреби в великих номіналах, розширимо лінійку».
Цифрові сертифікати можна придбати на сайті Фокстрот, в мобільній і в веб-версії Приват24. Вони являють собою набір цифр, які клієнту доставляються в Viber/Telegram/SMS/е-mail, їх потрібно назвати на касі в магазині Фокстрот при покупці. Звичні пластикові сертифікати продовжують діяти без обмежень у всіх роздрібних магазинах Фокстрот.
«Фокстрот в поточному році має намір збільшити частку онлайн-продажів майже вдвічі, тому такі інструменти лояльності будуть затребувані в роботі команди омніканального рітейлера», – коментує голова наглядової ради мережі Фокстрот Валерій Маковецький.
Довідка. Мережа побутової техніки та електроніки Фокстрот на початку 2019 року нараховувала 162 магазина в 90 обласних і районних центрах України. Загальна торгівельна площа об’єктів склала 153 000 кв. м. Кількість учасників програми лояльності «Фокс клуб» за станом на початок 2019 року становить 8,2 млн користувачів.
Читайте також –