Доступна розкіш їжі: у столиці відкрився фуд-хол KyivFoodMarket (фоторепортаж)

Доступна розкіш їжі: у столиці відкрився фуд-хол KyivFoodMarket (фоторепортаж)

25.09.2019 04:00
  511
Микола Маранчак

Два з половиною десятка різних закладів, майже 2000 кв. м площі, близько 500 посадочних місць та окрема зона для кулінарних експериментів – як виглядає і що пропонує KyivFoodMarket.

Цей текст доступний також російською мовою

У середу, 25 вересня у Києві біля станції метро «Арсенальна» (точна адреса – вулиця Московська, 9), почав роботу незвичайний для столиці об’єкт – фуд-хол KyivFoodMarket, який відкрили ресторатори Алекс Купер і Михайло Бейлін. За концепцією заклад схожий з одеським Міським ринок їжі (відкрив кілька років назад все той же Купер), але відмінного не менше, ніж подібного. «У Києві ми зібрали на одному майданчику кращих рестораторів міста, – підкреслив у коментарі RAU Алекс Купер. – Ми пропонуємо відвідувачам доступну розкіш – їжу від кращих операторів за доступними цінами”.

Сам фуд-хол зайняв площу 2000 кв. м в будівлі, що раніше входила в комплекс заводу Арсенал. Всередині переробили все, зберігши, втім, історичний вигляд будови.

На двох поверхах розмістилося більше 20-ти закладів, де пропонують найрізноманітніші страви – від кави, брауні і вегетаріанської їжі до вишуканих морепродуктів, крафтових напоїв і м’яса-гриль.

Завдяки цьому практично будь-який гурман зможе знайти меню собі до душі. Також представлений широкий вибір вина та інших алкогольних напоїв.

Більшість представлених проектів так чи інакше належать відомим українським рестораторам. Так, у KyivFoodMarket працює точка, що належить власникам мережі Мафія, Kasta, BAO та інших Тарасу і Оксані Середюк, також є ресторан братів Гусовських. Частина закладів належить Куперу і Бейліну.

Всього в закладі налічується близько 500 посадкових місць, але планування і архітектура дозволяють у разі потреби збільшити цю кількість.

«На даний момент ми розраховуємо на щоденну відвідуваність приблизно в 1500 чоловік в будні дні, і вище – по вихідних. Так, за перші години роботи (з 11 до 15) KyivFoodMarket відвідали понад 750 людей»,- розповідає Алекс Купер.

До речі, поки режим роботи об’єкта – з 11 до 23 в будні дні і з 11 до 2 ночі у вихідні. Але в перспективі власники проекту розглядають можливість проведення різних акцій, коли принаймні частина закладів буде працювати і поза традиційного графіка.

Більше фотографій з першого в столиці фуд-холу – в нашому фоторепортажі.

Читайте також

Гості не прийшли: чому закриваються київські ресторани


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  38
Усі новини ринку