Фоторепортаж з другого дня VII виставки RAU Expo 2024

Фоторепортаж з другого дня VII виставки RAU Expo 2024

16.06.2024 09:00
  606
Валерія Байда

12-13 червня у столичному КВЦ Парковий пройшла VII міжнародна спеціалізована виставка індустрії ритейлу та комерційної нерухомості – RAU Expo 2024. RAU публікує фоторепортаж з другого дня заходу – 13 червня.

Понад два роки триває повномасштабне вторгнення росії в Україну, тому Асоціація ритейлерів України обрала основною темою заходу «Управляння ризиками: від стійкості до антикрихкості». Цьогоріч топ-спікери у своїх виступах ділилися практичними кейсами та готовими рішеннями, щоб інші бізнеси могли застосувати їх для свого розвитку та масштабування. Також RAU запросила посадовців, щоб разом з бізнесом обговорити та зрозуміти, як має працювати тил та сплачувати податки. 

Другий сесійний день не менш насичений за перший – були і виступи, і панельні дискусії.

У залі №1 розпочалася перша сесія, яка присвячена маркетингу, що дає результати. Серед спікерів були топ-менеджери Netpeak Ukraine, БФК Gulliver, Brocard, SMART business, Moyo, SOVA, Kearney Україна та NAI Ukraine

Head of Enterprise Department Netpeak Ukraine Юрій Грузинський розповідає про п’ять тенденцій маркетингу у ритейлі 2024. Проте відзначає, що їх набагато більше.

Директорка з маркетингу БФК Gulliver Катерина Жураківська розповідає про важливість співпраці орендарів з ТРЦ. Вона презентує успішні кейси, які реалізував БФК Gulliver із брендами SOVA, Lullaby та Zarina. Катерина закликала всіх орендарів бути активними та відгукуватися на маркетингові заходи, які пропонують торговельні центри, бо така співпраця приносить позитивні результати всім учасникам.

Зі спільною презентацією виступають керівниця проєкту впровадження Brocard Оксана Медвєдєва та Product Owner SMART CRM | Business Development Manager SMART business Денис Шевчук. Вони розповідають про комплексні ІТ-рішення, які допомогли трансформувати клієнтський досвід, а також про сучасні виклики маркетингу в умовах 5-річної турбулентності (пандемія коронавірусу та повномасштабне вторгнення росії в Україну).

Денис Шевчук (SMART business)

Керівниця відділу маркетингу Moyo Наталія Случай розповідає про те, як компанія прийшла до того, що потрібно створювати власний відео контент. А для цих цілей залучали внутрішніх працівників без досвіду, але з великим бажанням навчатися та потенціалом.

Директорка з маркетингу SOVA Христина Башлій підіймає тему важливості колаборацій між брендами. Вона розповідає, що ювелірна мережа SOVA вирізняється завдяки своїм колекціям, які створюються у колаборації з іншими брендами, відомими особистостями та благодійними фондами. Перша спроба була з українським брендом Lake. Потім кілька колаборацій з Іваном Фроловим, співачкою українського гурту The Hardkiss Юлею Саніною та відмітила надуспіх колаборації з «Мавка. Лісова пісня».

Першу сесію в залі №1 завершують Віталій Бойко, CEO & Founder в NAI Ukraine / Urban Experts та Володимир Стецик, директор Kearney Україна, які наразі перебувають лавах Національної гвардії України. Спікери розповідають про загальні потреби ветеранів та закликають ритейлерів змінювати сервіс у своїх мережах вже зараз. Війна закінчиться, люди, які захищали нашу країну знімуть форму і їх буде важко ідентифікувати серед інших. Тож надважливо вже зараз змінювати сервіс та підходи до кожного покупця. Також спікери розповідають механіки, як ритейл вже зараз може долучитися до донатів, щоб наблизити нашу перемогу. 

Тим часом у залі №2 проходить сесія «Рішення та інновації для бізнесу. Блок 2», в якій беруть участь топ-менеджери компаній МХП, Cleaning Pro Group, Техногард та інші.

Сучасними диджитальними юридичними рішеннями для ритейлу ділиться бізнес-партнерка з юридичних питань CBD та ритейлу МХП Дар’я Дашенкова. Вона розповідає про те, як оптимізувати час на відкриття локацій завдяки юридичним технологічним рішенням.

Founder ABM Cloud Борис Старинський акцентує увагу на тому, що діджиталізація ритейлу має економічні та стратегічні переваги та ділиться методиками і кейсами, як рахувати ROI від діджиталізації управління запасами.

Першу сесію продовжує Олександра Остапенко, СОО Cleaning Pro Group та Марина Скороходова, СВО Cleaning Pro Group з презентацією «Формування бюджету та його вплив на кінцевий результат». Спікери розповідають про розрахунок бюджету на клінінг та основні статті витрат, які викликають непорозуміння та реалії сьогодення у підборі персоналу для послуг клінінгу в Україні.

Технічний директор Техногард Дмитро Штойко. Презентація «Антикрадіжні системи».

Product Owner SMART Demand Forecast, експерт з прогнозної аналітики та роботи з даними Артем Степанов виступає з презентацією «ШІ як ключовий аспект сьогодення ритейлера» та дає практичні поради, як його використовувати в ключових бізнес-напрямках.

Тему ШІ продовжує директор з розвитку бренду Auchan Україна Катерина Черних. Спікерка розповідає чи варто довіряти штучному інтелекту, усвідомлюючи наявні ризики.

Після першої сесії на всіх учасників чекає кава пауза. Окрім нетворкінгу, є моєжливість відвідати експонентів, а також поспілкуватися зі спікерами та обмінятися контактами.

Після кава-паузи в залі №1 стуртує друга сесія під назвою «Збільшення продажів в ритейлі», в якій беруть участь топ-менеджери Uklon, Соловейко.Медіа, ТОВ «Роберт Бош ЛТД», Creatio, Файно Маркет та інші.

Другу сесію розпочинає Микола Йожиков, Head of Sales Uklon. Він розповідає, як компанія інтегрувала зручну систему доставки в свій бізнес та як мотивує водіїв долучатися не тільки до перевезень пасажирів, а й доставок.

Сесію продовжує засновник Соловейко.Медіа Володимир Коршак з презентацією «Ефективність аудіо та відео супроводу в ритейлі». Спікер розповідає про цікаві кейси використання аудіо супроводу в продуктовому та fashion-ритейлі.

Заступник генерального директора ТОВ «Роберт Бош ЛТД» Сергій Барановський. Презентація «Інноваційні рішення для систем озвучування та систем безпеки». У виступі спікер акцентує увагу на важливості інтеграції пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу.

Актуальні платіжні рішення для ритейлерів офлайн та онлайн презентує заступник директора та керівник відділу інтернет-еквайрингу EasyPay Ігор Фомічов.

Зі спільною презентацією виступають Олена Шишко, Sales Leader Creatio, Дмитро Сарваді, директор департаменту інформаційних технологій Файно Маркет та Алла Давтян, CRM-менеджер Файно Маркет. Спікери поділилися успішним кейсом впровадження в мережі Файно Маркет non-code інструментів за допомогою платформи Сreatio.

Алла Давтян, Файно Маркет 

Тим часом у залі №2 проходить панельна дискусія на тему «Синергія податкової та економічної політики задля забезпечення стійкості та розвитку в умовах війни», в який беруть участь представники влади та бізнесу України: Надія Бігун, заступниця міністра економіки України, Данило Гетманцев, голова Комітету Верховної Ради України з питань фінансів, податкової та митної політики, Сергій Тарута, народний депутат, перший заступник голови Комітету ВРУ з питань економічного розвитку, промисловець, ідеолог створення доктрини збалансованого розвитку «Україна – 2030», засновник ІСД, Сергій Іващенко, керівник з GR&CSR Metro Україна та Олеся Оленицька, Corporate Affairs Director Київстар. Модератор – Олексій Француз, керівник напряму Government Relations Асоціації ритейлерів України.

Данило Гетманцев каже про те, що наразі є декілька потужних викликів – це лінія фронту, яка постійно збільшується та фінансування, якого потребує країна. Проте він зауважує, що є значні успіхи держави у політиці детінізації і що цей напрямок пріоритетний як для держави, так і для бізнесу. Також акцентує увагу, що податкова система робить ставку на ті великі торговельні мережі, які працюють «в білу».

Сергій Тарута каже, що потрібно йти не тільки шляхом підвищення податків, а їх зниження та збільшення інвестиційної привабливості країни.

Після обідньої перерви учасники зустрілися в двох залах на заключну третю сесію. В залі №1 розпочалася третя сесія під назвою «Ритейлери та виробники: ефективна співпраця».

Виступає Надія Бігун, заступниця міністра економіки України. Презентація: “Зроблено в Україні: формування бренду національного виробника”. Надія представляє урядову програму «Зроблено в Україні» та акцентує увагу на тому, що українське має стати товаром першого вибору. Ця програма передусім стосується малого та середнього бізнес і на поточний рік на неї виділено 45 млрд грн. А її мета – стимулювання попиту на українські товари та стимулювання виробників цієї продукції. До того ж запевняє, що вже протягом цього літа буде запущено кешбек на українські товари.

Ніна Домбровська, співвласниця Beehive Cosmetics, співзасновниця та співпрезидентка Women on Boards Ukraine. Презентація «Beehive Cosmetics: Новий бренд у одній з найбільш імпортозалежних категорій в українському ритейлі – категорії косметики».

Які моделі співпраці між ритейлерами та виробниками є найбільш ефективними? Ця тема піднімається в панельній дискусії, в якій беруть участь Максим Безрук, заступник комерційного директора по стратегії роботи з ключовими партнерами Аврора, Марина Бевзюк, директор направлення Деко мережі Епіцентр, Ніна Домбровська, співвласниця Beehive Cosmetics,  Андрій Вдовченко, керуючий партнер ТОВ «Перша українська виробнича компанія». Модератор – Надія Бігун, заступниця міністра економіки України

Тим часом в №2 проходит завершальна третя сесі – «Курс на е-commerce», в якій беруть участь топ-менеджери Promodo, ТОВ «РУШ» (Eva та eva.ua), MauDau та АНЦ.

Зі спільною презентацією «Чому тебе бісить Google Analytics 4: як налаштувати е-commerce-звіти, яким можна довіряти» виступають Юлія Береснева, TL PPC в Promodo та Вікторія Євлах, Web Analyst Promodo.

Вікторія Євлах (Promodo)

Олексій Миропольський, комерційний директор RozetkaPay. Презентація: «Як платіжний сервіс збільшує кількість оплачених замовлень».

Виступає директорка департаменту електронної комерції ТОВ «РУШ» (Eva та eva.ua) Олена Аннєнко. Вона розповідає про стратегії e-commerce та омніканальність та чому компанія пішла на те, щоб відкрили абсолютно новий формат Eva Beauty із салоном краси у столичному ТРЦ Respublika Park.

Орхан Алізаде, керівник зовнішньої електронної комерції департаменту Digital & E-commerce мережі аптек АНЦ розповідає про роботу з онлайн-замовленнями без світла та інтернету.

Сергій Дорошенко, Retention Team Lead MauDau, Презентація: «Retention-маркетинг — нова надія ефективної взаємодії з онлайн-покупцем».

Дякуємо всім партнерам, спікерам, експонентам, гостям виставки і сподіваємося на зустріч на інших заходах Асоціації ритейлерів України!

Організатор виставки – Асоціація ритейлерів України. Генеральним партнером виставки став Ощадбанк, який має найбільш розгалужену мережу відділень серед усіх українських банків – близько 1200 (за даними НБУ станом на кінець 2023 року), до послуг клієнтів 2793 банкомати та 2559 терміналів самообслуговування. Протягом 2023 року він залишався одним з ключових банків з підтримки бізнесу та економіки України і продовжує цю роботу. Генеральний партнер з надання цифрових та телеком рішень для бізнесу – компанія Київстар.

Окремо варто відзначити партнерство з благодійним проєктом «Пташки перемоги», ГО Військова школа «Боривітер», БФ Гуркіт, БФ Об’єднання світових культур, БФ Руслана Шостака, БО Фонд наступу, ГО Батарейки, здавайтеся!


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Аналітика Webpromo – український ринок food-ритейлу: темпи відновлення, обсяг попиту та показники галузі за 2023 рік

Аналітика Webpromo – український ринок food-ритейлу: темпи відновлення, обсяг попиту та показники галузі за 2023 рік

Компанія Webpromo опублікувало діджитал-дослідження українського food ритейлу, яка показує поточний стан ніші, а також може...
time icon  
  34
Усі новини ринку