Фокстрот відкриє 40 магазинів в новому форматі в 2018 році

Фокстрот відкриє 40 магазинів в новому форматі в 2018 році

29.01.2018 12:23
  1495
Виктор Нагорский

Торгова мережа Фокстрот презентувала новий формат магазинів і представила плани щодо його розвитку.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, презентація нового формату відбулася 25 січня в столичному торговому центрі ГородОК. Саме там в кінці минулого року компанія відкрила перший магазин в новій концепції з торговою площею 1340 кв. м.

«Сьогодні покупець підходить виважено до покупки: орієнтується спочатку на ціну, потім на бренд, якість і на враження (емоцію). Тому, щоб покупка була зрозумілою споживачу, ми створили у торговому залі спеціальне секторування, де зібрали весь мікс очікувань молодіжної аудиторії та досвідченого покупця», – сказав під час презентації нового формату виконавчий директор Фокстрот В’ячеслав Поврознік.

Він також повідомив, що в планах компанії на цей рік – модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 торгових об’єктів. «З наступного місяця почнемо оновлювати перші магазини», – уточнив топ-менеджер.

Крім того, керівники продуктових категорій мережі Фокстрот розповіли про особливості продуктових секторів нового формату магазину. За словами менеджменту компанії, вже з входу в магазин видно спеціальні елементи зонування: в торговому залі працюють зручні сервісні зони («Каси», «Кредити», «Видача інтернет-замовлень», «Екстра-сервіс»), а також представлені інноваційні напрямки компанії «Розумний дім», «Майстер-шеф» та інші.

«У Фокстрот нового формату ми продумали, як доступно і якісно представити товар покупцеві – тим самим ми формуємо його запит на купівлю, інформуємо про новації ринку. Спільно з нашими партнерами-постачальниками ми зробили категорійні сектора, які дозволяють якісно інформувати клієнтів про технічні особливості товару, а значить – збільшувати продажі», – пояснила комерційний директор ТМ Фокстрот Тетяна Моїсеєнко.

У магазині реалізовані проекти категорійного менеджмента від партнерів: по кава-машинах, зонах краси, прасках та кухонних приладах, що використовуються під час проведення майстер-класів для покупців. Спеціально для геймерів створена окрема зона, де будуть проводитися майстер-класи та автограф-сесії кращих українських киберспортсменов. У залі також знаходиться VIR-сектор – зона віртуальної реальності з можливістю демонстрації і тестування.

Магазин є сучасним у презентації товарів “Діджитал-категорій”, у той же час затишний та теплий в категорії «Техніка для дому». Освітлення спроектовано таким чином, що підкреслює особливості та кольори товару: цифрові категорії освітлює біле акцентне світло, побутові – тепле домашнє. Острівцем світла є beauty-зона, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки, представлені інноваційні продукти бренду. А в зоні «Майстер-шеф» проводяться майстер-класи від відомих кухарів України, де покупці можуть спробувати самостійно готувати з представленої тут технікою.

Нагадаємо, раніше В’ячеслав Поврознік в інтерв’ю RAU повідомив, що компанія має намір інвестувати щонайменше 150 млн грн в оновлення магазинів в 2018 році.

Довідка. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» – одна з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. Станом на грудень 2017 року в Україні налічується 160 супермаркетів Фокстрот. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, а їх загальна торгова площа складає близько 151 000 кв. м.

Читайте також –

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку