Фокстрот відкриє 40 магазинів в новому форматі в 2018 році

Фокстрот відкриє 40 магазинів в новому форматі в 2018 році

29.01.2018 12:23
  1858
Виктор Нагорский

Торгова мережа Фокстрот презентувала новий формат магазинів і представила плани щодо його розвитку.

Як повідомила RAU прес-служба компанії, презентація нового формату відбулася 25 січня в столичному торговому центрі ГородОК. Саме там в кінці минулого року компанія відкрила перший магазин в новій концепції з торговою площею 1340 кв. м.

«Сьогодні покупець підходить виважено до покупки: орієнтується спочатку на ціну, потім на бренд, якість і на враження (емоцію). Тому, щоб покупка була зрозумілою споживачу, ми створили у торговому залі спеціальне секторування, де зібрали весь мікс очікувань молодіжної аудиторії та досвідченого покупця», – сказав під час презентації нового формату виконавчий директор Фокстрот В’ячеслав Поврознік.

Він також повідомив, що в планах компанії на цей рік – модернізувати всі магазини-флагмани, а це більше 40 торгових об’єктів. «З наступного місяця почнемо оновлювати перші магазини», – уточнив топ-менеджер.

Крім того, керівники продуктових категорій мережі Фокстрот розповіли про особливості продуктових секторів нового формату магазину. За словами менеджменту компанії, вже з входу в магазин видно спеціальні елементи зонування: в торговому залі працюють зручні сервісні зони («Каси», «Кредити», «Видача інтернет-замовлень», «Екстра-сервіс»), а також представлені інноваційні напрямки компанії «Розумний дім», «Майстер-шеф» та інші.

«У Фокстрот нового формату ми продумали, як доступно і якісно представити товар покупцеві – тим самим ми формуємо його запит на купівлю, інформуємо про новації ринку. Спільно з нашими партнерами-постачальниками ми зробили категорійні сектора, які дозволяють якісно інформувати клієнтів про технічні особливості товару, а значить – збільшувати продажі», – пояснила комерційний директор ТМ Фокстрот Тетяна Моїсеєнко.

У магазині реалізовані проекти категорійного менеджмента від партнерів: по кава-машинах, зонах краси, прасках та кухонних приладах, що використовуються під час проведення майстер-класів для покупців. Спеціально для геймерів створена окрема зона, де будуть проводитися майстер-класи та автограф-сесії кращих українських киберспортсменов. У залі також знаходиться VIR-сектор – зона віртуальної реальності з можливістю демонстрації і тестування.

Магазин є сучасним у презентації товарів “Діджитал-категорій”, у той же час затишний та теплий в категорії «Техніка для дому». Освітлення спроектовано таким чином, що підкреслює особливості та кольори товару: цифрові категорії освітлює біле акцентне світло, побутові – тепле домашнє. Острівцем світла є beauty-зона, де пропонується дрібна побутова техніка: бритви, фени, плойки, представлені інноваційні продукти бренду. А в зоні «Майстер-шеф» проводяться майстер-класи від відомих кухарів України, де покупці можуть спробувати самостійно готувати з представленої тут технікою.

Нагадаємо, раніше В’ячеслав Поврознік в інтерв’ю RAU повідомив, що компанія має намір інвестувати щонайменше 150 млн грн в оновлення магазинів в 2018 році.

Довідка. ТМ «Фокстрот. Техніка для дому» – одна з провідних роздрібних мереж з продажу електроніки і побутової техніки в Україні. Станом на грудень 2017 року в Україні налічується 160 супермаркетів Фокстрот. Магазини представлені в 90 обласних і районних центрах України, а їх загальна торгова площа складає близько 151 000 кв. м.

Читайте також –

Теплий ламповий Фокстрот: як виглядає супермаркет техніки в новому форматі (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  773
Усі новини ринку