Підсумки розвитку FMCG-рітейлерів України за три квартали 2018 року: 315 магазинів відкрито, 203-закрито

Підсумки розвитку FMCG-рітейлерів України за три квартали 2018 року: 315 магазинів відкрито, 203-закрито

19.12.2018 12:25
  688
rau

В період з січня по вересень 2018 року мережеві продовольчі оператори України відкрили 315 магазинів, при цьому 258 об’єктів з них були абсолютно новими, а інші змінили вивіску іншої торгової мережі в результаті процесу ребрендингу або угоди по поглинанню.

Такі дані містяться в новому звіті «Топ-140 торгових операторів FMCG за кількістю магазинів, третій квартал 2018 року», підготовленому компанією GT Partners Ukraine, – повідомляє Allretail.ua. Для порівняння, за три квартали 2017 року в Україні було відкрито 334 магазини (з них абсолютно новими були 212 торгових точок).

Аналітики GT Partners Ukraine констатують, що за підсумками 9 місяців 2018 року по показнику приросту абсолютно нових торгових точок динаміка ринку виявилася вище рівня аналогічного періоду 2017 року, а також знаходиться приблизно на одному рівні з даними за січень-вересень 2016 року.

Характерно, що з понад 140 найбільших продовольчих рітейлерів, що діють в нашій країні, за три квартали 2018 року вдалося наростити кількість своїх магазинів 46 компаніям. 23 операторам скоротили кількість своїх торгових точок, але переважна частина торговців (близько 51%) залишили кількість своїх магазинів незмінним.

Активность FMCG ритейлеров Украины по открытию новых магазинов по итогам января-сентября 2018 г.,% *
Infogram

Дані: GT Partners Ukraine

* Наведено процентний показник від загального числа FMCG рітейлерів, що діють на ринку України (включаючи рітейлерів, що складаються з 1 магазину)

Також варто відзначити, що саме локальні рітейлери відкрили переважну кількість нових FMCG магазинів – 174 торгових точки. У цьому компоненті вони істотно випередили навіть національних операторів, які запустили 89 нових об’єктів за вказаний період часу.

Какие типы FMCG ритейлеров открывают новые магазины в Украине в январе-сентябре 2018 года, ед. *
Infogram

Варто відзначити, що за три квартали 2018-го мережевими FMCG-операторами України було закрито 203 торгових об’єкта. Також нагадаємо, що за аналогічний період 2017 року було закрито 232 магазини, А За весь 2017 рік – 297 об’єктів.

Количество FMCG магазинов, закрытых или проданных крупнейшими операторами Украины в 2009-2018 гг., ед.*
Infogram

Локомотивом кількісного розвитку ринку продуктового рітейлу України традиційно була компанія АТБ: оператор відкрив 54 нових об’єкта. Для порівняння, правда, відзначимо, що за аналогічний період 2017 року в країні з’явилося 55 нових дискаунтерів цього рітейлера.

У період з січня по вересень 2018 року найбільше нових магазинів (близько 33%) відкривалися в Західній Україні (Волинська, Рівненська, Тернопільська, Львівська, Івано-Франківська, Хмельницька, Чернівецька, Закарпатська області). Причому популярність цього регіону почала набирати обертів починаючи з другої половини 2014 року і багато в чому пов’язана зі скороченням числа відкриттів нових магазинів у Східній Україні.

Друге місце за популярністю серед регіонів країни в зазначений період часу дісталося Східній Україні (Харківська, Запорізька, Дніпропетровська, Донецька, Луганська області), де було відкрито близько 22% від загальної кількості нових маркетів.

Досить привабливим регіоном для відкриттів нових об’єктів був Київ, де було відкрито 18,5% від загальної кількості нових маркетів (в цілому – 58 об’єктів). В цілому, Київ – безперечний лідер країни за привабливістю для рітейлерів серед усіх міст України.

Читайте також –

Підсумки півріччя: топ-10 продуктових мереж України за кількістю магазинів (інфографіка)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Володимир Поліщук, Родинна Ковбаска: Нова програма лояльності – бажання дати клієнтам реально відчутну перевагу

Chief Brand Officer мережі Родинна Ковбаска розповів, чому вирішили змінити програму лояльності та поділився, які мають...
time icon  
  165
Усі новини ринку