Лінія магазинів EVA почала тестування нового каналу продажів
Перші три вендінгових апарати встановлені в київських ТЦ Piramida і Retroville, а також в дніпровському ТЦ Караван.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомили RAU в компанії, Лінія магазинів EVA вперше в своїй історії перетнула психологічну межу в 100 мільйонів одиниць товару власних торгових марок, проданих протягом року, і має в своєму портфелі 48 СТМ. Зараз компанія почала тестування нового інструменту продажів товарів – через вендингові апарати. Про це під час zoom-конференції для ЗМІ заявила директор департаменту власних торгових марок Лінії магазинів EVA Галина Ободець.
На її думку, безконтактна торгівля стане одним із трендів вітчизняного рітейлу і саме зараз мережа EVA вводить новий формат торгівлі. Перші три апарати встановлені в київських ТЦ Piramida, Retroville і дніпровському ТЦ Караван, в яких можна придбати колготки власної торгової марки – Viv’en Petty. Рішення про масштабування бізнесу буде прийнято навесні 2021-го за результатами роботи в цьому сезоні.
У разі успішності експерименту EVA планує встановити додаткові апарати на нових локаціях, де немає магазинів мережі. Розглядається також варіант розміщення не тільки в торгових центрах, але і в локаціях, де працюють або навчаються клієнти мережі, але за браком часу не завжди можуть здійснити покупки в магазинах.
Крім апаратів з продажу панчішно-шкарпеткових виробів, де буде змінюватися асортимент залежно від сезону, планується встановлювати вендингові апарати і з продажу косметичних товарів, які за параметрами упаковки відповідають вимогам безконтактних роботів. Ще в планах компанії впровадження електронних цінників у вендінгових апаратах. Це буде зручно не тільки покупцям, але і персоналу компанії. Адже в період акцій не треба в кожному апараті переклеювати цінники – досить ввести через комп’ютер нову, акційну, ціну.
«Компанія використовує орендовані апарати, програмне забезпечення для яких написали IT-фахівці Лінії магазинів EVA, але в перспективі компанія може купувати власне обладнання. Купівля кожного такого апарату може обійтися в 3000 євро, з очікуваним терміном окупності до двох років», – каже ще одна з учасниць zoom-конференції для ЗМІ бренд-менеджер Лінії магазинів EVA Анна Гороховик.
Вона також зазначила, що при покупці товарів через вендингові апарати у покупців немає ніяких проблем з отриманням здачі, оскільки безконтактні роботи не працюють з готівкою, але для розрахунку беруть всі види платіжних карт: і з чіпом, і з магнітною стрічкою. За словами бренд-менеджера, процедура покупки займає не більше 10-15 секунд. Для цього необхідно вибрати товар, знайти і вибрати його на сенсорній панелі, оплатити за допомогою банківської карти і отримати товар у вікні нижньої частини апарату.
Це добре видно на відео, де Анна Гороховик особисто здійснила тестову покупку, а також розповіла про особливості роботи вендінгових апаратів і їх широке застосування в країнах Європи і Азії.
За даними рітейлера, доля торгової марки Viv’en в категорії становить 50% і близько 10% серед товарів власних торгових марок.
Довідка. Лінія магазинів EVA – найбільша національна мережа магазинів краси та здоров’я, що пропонують широкий асортимент товарів декоративної косметики, товарів по догляду за обличчям і тілом, біжутерії, аксесуарів, побутових товарів, а також товарів по догляду за дітьми. За 18 років компанія виросла до понад 1000 магазинів по всій території України, представила більше 30 000 асортиментних позицій, а також створила 43 власні торгові марки.
Читайте також –
Намисто знижок: як EVA перенесла принцип Flash Sales в офлайн на честь свого 18-річчя