![У Varus назвали топ-5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році](https://rau.ua/wp-content/uploads/2025/02/img_8921-400x210.jpg)
У Varus назвали топ-5 трендів розвитку ринку ритейлу у 2025 році
![time icon](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/clock1.png)
![](https://rau.ua/wp-content/themes/rau-theme/assets/eye.png)
Директор напряму «Центр меблів» мережі ТЦ Епіцентр Олександр Лук’янченко про те, які меблі і як купують українці.
Цей матеріал доступний російською мовою
У своїй колонці на сайті НВ директор напряму «Центр меблів» мережі ТЦ Епіцентр Олександр Лук’янченко розповів, що в 2019 році крива попиту на меблевому ринку змістилася в економ-сегмент. І хоча сам ринок меблів практично не показав позитивної динаміки, це зіграло на руку гравцям, які працюють в сегменті мас-маркет. Так, з початку 2019 року продажі меблів в ТЦ Епіцентр виросли на 22%. RAU виділив п’ять основних трендів при покупці меблів українцями.
Сучасний покупець рідко відразу обставляє всю квартиру, вважаючи за краще купувати меблі частинами. При покупці українці орієнтуються на ціни і функціональні меблі, тобто практичні, застосовні в будь-якому інтер’єрі речі. А також на готові рішення. Так, в минулому році лідером в офлайн- і онлайн-продажах стали кухні з мінімалістичним фасадами під дуб. Великим попитом користувалися крісла темних кольорів, а також офісні стільці і крісла.
Будівельний бум не тільки підвищив продажі предметів інтер’єру, а й призвів до появи нових категорій. Зокрема, мова йде про доступні для мас-маркету смарт-рішення – крім класичних шаф-ліжок з’явилися, наприклад, смарт-кухні.
Незважаючи на бажання заощадити, український покупець став більш вимогливий до дизайну. Стандартних рішень вже недостатньо – він шукає оригінальні варіанти виконання звичних елементів інтер’єру.
Ще одна яскраво виражена тенденція – орієнтація на меблі українських виробників. Зокрема, в країні налічується більше 8000 компаній, здатних задовольнити попит в економ- і середньому цінових сегментах. Наприклад, в таких категоріях як корпусні і м’які меблі, спальні та кухні частка вітчизняних товарів складає 98%. У Центрах меблів на імпорт припадає лише 15% – тільки те, що не виробляється в Україні. Зокрема, вішалки-стійки, металеві журнальні столики, скляні столи, розсувні столи з МДФ, пластикові стільці.
Варто відзначити і зростання частки онлайн-продажів. Найчастіше саме інтернет є першою точкою контакту з покупцем – він вибирає онлайн, а потім приїжджає в торговий центр подивитися товар і зробити покупку. На розвиток цього напрямку буде робитися ставка і надалі. Згідно з прогнозами, відсоток продажів в онлайн в цьому році ще збільшиться і складе порядку 10% від продажів через мережу.
Джерело: НВ
Читайте також –