Ефект Джолі: продажі мережі Lviv Croissants зросли на 20%. Компанія вже планує експансію у ЄС і США
Два круасани та капучино, які замовила Анджеліна Джолі у львівській кав’ярні, пригорнули значний інтерес до франшизи в Україні та світі: підвищилися продажі, збільшилася вірогідність успішного виходу на польський та американський ринки. Читати російською мовою Як пише журнал Forbes Ukraine, в суботу, 30 квітня, на житловому масиві Сихів у Львові сталася сенсація. До пекарні мережі Lviv … Читати далі Ефект Джолі: продажі мережі Lviv Croissants зросли на 20%. Компанія вже планує експансію у ЄС і США
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити