Як пише журнал Forbes Ukraine, в суботу, 30 квітня, на житловому масиві Сихів у Львові сталася сенсація. До пекарні мережі Lviv Croissants раптом зайшла Анджеліна Джолі. «Це було спонтанне рішення Джолі, цього не було в програмі», — каже радник голови Офісу президента Сергій Лещенко, який займався організацією візиту. Голлівудська зірка замовила два круасани й капучино та залишила автограф. Фото та відео ланча з сихівського закладу облетіло не лише українські, а й світові медіа.
“Візит акторки, яка приїхала в Україну з гуманітарною місією, підняв продажі в мережі фаст-фуду”, – каже власник Lviv Croissants Андрій Галицький. Зокрема, в цьому самому закладі, в суботу та неділю вони виросли на 20%. Бізнесмен дізнався про відвідини акторки з дзвінка менеджера, і встиг приїхати на Сихів, побачити її на власні очі та взяти автограф.
Збільшились продажі й в інших закладах мережі. Так, в іншій пекарні, якою управляє франчайзі Lviv Croissants Володимир Барановський, в неділю виторг виріс на 23%.
Відпрацювати візит на 100%
З метою продовжити ефект від відвідування Джолі, мережа запускає по закладах зіркове комбо-меню з круасанами та капучино, які вона куштувала. “Подібні страви можуть зайняти топ-позицією в продажах по всій мережі, – каже засновниця Franchise Group Мирослава Козачук, – а оскільки це франчайзингова сітка, то всі франчайзі отримають масовий ефект лідогенерації”. Для прикладу, у бізнесів, які її компанія розвивала у Європі, після комерційного залучення зірок, продажі зростали у перші три місяці у два-три рази.
Lviv Croissants частину коштів отриманих з продажу “зіркового комбо” планують перераховувати благодійній організації, яка допомагає дітям. «Це буде львівський Охматдит, куди їздила Джолі або інша організація. Ми ще обираємо, – каже Галицький. – Ми хочемо продовжити цей кейс з дітьми, оскільки Джолі піклується про них». Мережа перерахувала понад 50 000 грн, які за один день наторгувала пекарня, де побувала голлівудська зірка.
Lviv Croissants: експансія
Зіркова клієнтка у сихівському закладі може полегшити вихід на ринок США, до якого Галицький приглядається декілька років поспіль. Він вже знайшов потенційного партнера, з яким планує відкрити спільне підприємство цього року. Однак через війну вихід може затягнутися. «В маркетингу, можливо, будемо робити акцент на факті, що Джолі обрала нас, але якщо ми й використаємо історію для активізації продажів, то прибутки знову ж спрямуємо на благодійність», – запевняє Галицький. В іншому випадку його компанії доведеться купувати права на її згадування у промо.
У 2022-му компанія планує другу спробу запуску франшизи у Польщі: Lviv Croissants зʼявляться у Варшаві, Вроцлаві, Гданську та Гдині. Вперше у Польщу мережа вийшла у 2018-му, але через рік закрила неприбутковий заклад: помилились з вибором локації та асортиментом. «Зараз хочемо відкрити декілька закладів, щоб диверсифікувати ризики, якщо десь не попадемо з локацією», – каже Галицький.
“Після візиту Джолі Lviv Croissants буде простіше на польському ринку, – каже Козачук. – Це посилить довіру до мережі, про яку не знають нові відвідувачі. Бренди Україна і Джолі — це хороша колаборація, яка дасть потрійний ефект».
Читайте також –
Під чужими вітрилами: огляд рітейлерів, які масштабують свій бізнес за рахунок продажу франшизи