Інтерес до e-commerce знову впав: як змінився топ-25 сайтів UAnet у липні 2022 року

Інтерес до e-commerce знову впав: як змінився топ-25 сайтів UAnet у липні 2022 року

15.08.2022 12:30
  2183
Микола Маранчак

В охопленні втратили всі майданчики онлайн-шопінгу попри зростання впродовж минулих місяців. Allo та Hotline вибули з рейтингу популярних сайтів, їх місце зайняв TikTok.

Про це свідчать дані дослідження Kantar CMeter. Rozetka.com.ua опустилася з п’ятого на сьоме місце рейтингу, Epicentrk.ua – з 13-го на 14-е. Втратили в охопленні також Prom.ua та Olx.ua. Ще два маркетплейси Hotline.ua та Allo.ua, які минулого місяця посідали 22-е та 24-е місце відповідно, взагалі вибули з топ-25 популярних сайтів. Натомість Tiktok.com у липні подолав 9 позицій та вперше увійшов до рейтингу. Таким чином соціальна мережа для створення та перегляду коротких відео змогла здобути прихильність й серед користувачів десктопних пристроїв.

Зміна активності користувачів відбулася й в інших соціальних мережах та месенджерах. Так, Facebook вперше з початку 2022 року повернувся на третю позицію в рейтингу найпопулярніших сайтів. Instagram з невеликою різницею в охопленні обігнав Telegram, посунувши месенджер на 10-ту сходинку.

Зміни тарифів на газ та тепло підвищили інтерес до сервісу My.gas.ua, який опинився на 19-тій сходинці. Перегляд фільмів залишається улюбленим та найбільш доступним наразі способом відпочинку для більшості українських інтернет-користувачів. Одразу три піратські онлайн-кінотеатри ввійшли в топ-25: Kinogo.zone (18-та сходинка), Rezka.ag (22-га сходинка) та Filmix.ac (25-та сходинка). Незмінна двійка лідерів: Google та YouТube.

Читайте також

Інтерес до онлайн-шопінгу зміцнюється: як змінився топ-25 сайтів UAnet у червні 2022 року

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку