Огляд новин логістики та e-commerce за березень: інтернет-магазин Decathlon, маркетплейс от MD-Fashion, продаж OLX, підсумки Kasta і інше

Огляд новин логістики та e-commerce за березень: інтернет-магазин Decathlon, маркетплейс от MD-Fashion, продаж OLX, підсумки Kasta і інше

10.04.2019 08:10
  670
Дарья Златьева

Результати роботи маркетплейса Kasta, запуск інтернет-магазину Decathlon в Україні, маркетплейс від MD-Fashion, продаж OLX і аналог сервісу від EVO, запуск Glovo в Одесі, сервіс для розробників від Укрпошта, Justin, Varus, LeBoutique – ці та інші новини логістики і e-commerce.

Цей текст доступний російською мовою

Сервіс доставки їжі Glovo почав роботу в Одесі

Поки замовити доставку готової їжі за допомогою Glovo можна тільки в центральній частині міста: від Міського саду до парку ім. Горького. Простежити за актуальною картою покриття Glovo у всіх містах можна на сайті.

За допомогою Glovo в Одесі можна замовити як їжу з ресторану, так і скористатися кур’єрськими послугами, якщо вага товару не перевищує 9 кг, а габарити – 40x40x30 см.

Дмитро Расновський, Glovo, дав велике інтерв’ю Retailers про результати і плани:

  • 53% замовлень від загальної кількості оплачуються готівкою;
  • Середній чек замовлення, зробленого через Glovo, часто вище, ніж середній чек в ресторані;
  • У McDonald’s показник повторного замовлення вище ніж у інших;
  • В Україні Glovo через півроку планує запустити власний проект Cook Room (власна кухня сервісу доставки), який вже працює в Барселоні, Мадриді, Мілані та інших містах;
  • З виходом Uber Eats темпи зростання Glovo не знизилися: ця компанія розвивати категорію;
  • Ринок доставки і ринок їжі виросте раз в 20-30 в найближчі пару років. Тоді і почнеться боротьба за частку ринку

Частка продажів маркетплейса Kasta досягла 40% від загального обороту компанії

У 2017-18 роках комания змінила бізнес-модель, додавши маркетплейс і запровадивши на сайті постійний каталог. Тепер 40%, або 4 з 10-ти товарів, на Kasta продаються не в розділі акції, а в розділі каталог. Паралельно з запуском маркетплейса компанія також розвивала і інші напрями, вибудовуючи цілісну еко-систему.

Уже зараз Kasta об’єднує два фулфілмент-центри, що обробляють близько 25 000 замовлень в день, кур’єрську службу з більш ніж 100 відділеннями в 41-м населеному пункті країни, фінансову компанію KastaPay (платежі, кредити, CashBack), контакт-центр (50+ операторів ), продакшн та інші напрямки. Більше інформації в матеріалі RAU

EVO запускає аналог OLX: сервіс IZI з продажу б / у речей

Група компаній EVO запустила відкриту бета-версію сервісу оголошень IZI, де кожен може продати речі, які більше не потрібні. Зараз сайт працює в тестовому режімі.

Більше інформації про новий проект в матеріалі.

Decathlon запустив український інтернет-магазин

До запуску роздробу ритейлер занепокоївся інтернет-каналом. Поки магазин працює в тестовому режимі, пише Retailers. При доставці відвідувач вибирає доставку Нова пошта, забрати товар можна в магазині або ж замовити адресну доставку.

Нагадаємо, перший роздрібний магазин мережі відкрився 23 березня в Рітейл парку Петрівка

Українська Genesis купує бізнес OLX на п’яти африканських ринках

Нігерійський классифайд Jiji, який належить українській групі Genesis, викуповує частину африканського бізнесу OLX у Naspers.

Jiji — портфельний актив української компанії Genesis. Классифайд з упором на мобільну аудиторію запустили в 2016 році. У 2018 році проект потіснив з нігерійського ринку OLX, який закрив місцевий офіс.

Союз споживачів перевірив 12 інтернет-магазинів, що торгують побутовою технікою і гаджетами

Rozetka, City.com, F.ua, Stylus і інші онлайн-магазини хитрують і ухиляються від податків: невидача фіскального чека, торгівля через фізосіб-підприємців, відсутність маркування товару та інші порушення.

Союз споживачів України серед іншого вирішив перевірити, чи мають все ФОП реєстрацію, і наскільки законно вони працюють. В результаті з’ясувалося, що КВЕД 47.91 (код діяльності, який дозволяє ведення економічної діяльності в мережі інтернет), був тільки у 6-ти продавців з 12-ти перевірених. Лідер ринку – магазин Rozetka (ФОП Журавель) взагалі не має такого КВЕД.

Жоден з продавців під час контрольної закупівлі фіскальний чек не видав. 67% продукції, яка була придбана в ході закупівлі, не могла перебувати в обороті на ринку легально. Більше про порушення читайте в матеріалі.

З Rozetka пішов директор з розвитку логістики

Євген Глазов, який займав цю посаду в Rozetka з червня 2017 роки йде з компанії. Про це стало відомо з його повідомлення в Facebook.

За час його роботи компанія істотно розширила мережу, запустила мобільні точки видачі на парковках супермаркетів і в тестовому режимі запустила роботу власної мережі почтоматов.

У Varus розповіли, як працюють з логістикою на аутсорсі

По більшості проектів партнером рітейлера виступає компанія УВК – один з провідних 3PL-операторів країни.

Вся система логістики супермаркету Varus побудована на двох точках в Києві і Дніпрі. У кожній з них розташовані розташовані сухий склад, РЦ Hold, РЦ заморозка і РЦ овочі – все на аутсорсингу. Зараз площа складу в Дніпрі досягає 15 000 кв. м, і він обробляє близько 15 000 SKU, київський склад площею в 5000 кв. м обробляє 7000 SKU.

Більше про потужності і інші особливості розподільчих центрів в матеріалі RAU

Власник Repka.ua закриває проект

Дмитро Латанський, власник Repka.ua передав інтернет-магазин в управління Moyo.ua. Repka пропрацювала дев’ять років: в грудні 2018 го, після низки перевірок, всі співробітники компанії були звільнені, а Дмитро прийняв рішення згорнути проект. Про це він написав у соціальній мережі Facebook.

Ще два проекти sokol.ua і foxmart.ua Латанський виставив на продаж. Однак, як дізналася RAU, ці активи після історії з перевірками практично повністю знецінилися. “Там крім доменів майже нічого немає. До подій це була одна вартість, після – вже зовсім інша “, – відзначають експерти.

Як Fozzy Group розвиває новий логістичний сервіс Justin

Як писав RAU, сервіс почав роботу влітку 2018 року. На старті відділення відкривалися у всіх магазинах холдингу, за рахунок чого їх кількість досягла 225 точок.

Зараз відділень в мережі близько 500, компанія відкриває їх зі швидкістю 50-70 відділень в місяць.
У компанії планують за кілька років побудувати мережу з більш ніж 2000 відділень (в тому числі – франчайзингових) по всій Україні, ставши одним з лідерів ринку поштово-логістичних послуг.
Більше про послуги і особливості розвитку логістичного оператора – в публікації RAU

MD-Fashion.com.ua стає маркетплейсом

Компанія віддала в управління компанії Omnicore свій інтернет-бізнес: сайт MD-Fashion.com.ua. Крім MD Fashion, Omnicore займається онлайн-напрямками таких рітейлерів, як Ultrashop, New Balance, Saks 85, Symbol.

MD Fashion – група компаній, що управляє в Україні більш ніж 150-ю магазинами, які працюють під брендами Tommy Hilfiger, Under Аrmour, Diesel, Gant, Oodji, Replay, G-Star Raw, Pepe Jeans, Walker і STEM.

У березні стало відомо, що MD-Fashion.com.ua стає маркетплейсом. У планах – організація інтернет-продажів офлайн-рітейлерів “під ключ”: починаючи від створення фото, відео та текстового контенту, до організації продажів, логістики та доставки.

Партнерами маркетплейсу можуть стати рітейлери, торгові точки яких працюють в ТРЦ, однак при цьому компанія не має окремого власного каналу продажів в інтернеті. З ким саме ведуться переговори і хто може стати першими продавцями власних товарів на MD-Fashion.com.ua, так само як і точні дати запуску проекту, в компанії поки не уточнюють.

Також в планах компанії на 2019 й значиться запуск CRM, редзайн MD-Fashion.com.ua, і запуск додатку на Android. Більше інформації в матеріалі RAU.

LeBoutique відмовився від ТБ-реклами та «наружки»

Маркетинг-директор компанії Олексій Попов в бліц-інтерв’ю розповів про підсумки 2018 року і про те, які зміни відбувалися в компанії останні півроку.

У 2018 випустили повністю оновлене мобільний додаток для Android і iOS, і окреме додатку для iPad. Мобільні додатки запустили на початку серпня. А на початку листопада представили абсолютно новий сайт з новим дизайном.

“У 2017-му були ТВ-кампанії та й взагалі маркетинг був істотно агресивніше. У другій половині 2018 го ми сконцентрувалися на ефективності комунікацій, більш грамотній роботі з існуючою базою клієнтів, операційної ефективності, і як результат змогли зберегти схожі показники при економії маркетинг-бюджету в чотири рази “, – зазначив топ-менеджер, коментуючи результати минулого року.

Частка мобільного аудиторії у нас зросла на 10%. Середній чек у учасників програми лояльності – вище більш ніж на 10%, товарів в чеку – більше, частота – частіше. У компанії працюють центри видачі в Києві і Харкові, більше відкривати не планують. Київський обслуговує до 70% всіх київських замовлень. У 2019 року в компанії планують впроваджувати спамерських пошукових роботів.

 Укрпошта запустила портал з API для розробників

3 квітня державна Укрпошта запустила окремий портал для розробників, присвячений API, повідомляє AIN. На сайті зібрана вся інформація і документація про інтеграцію, а також список поширених запитань. Вперше Укрпошта запустила API в 2017 році.

Інтеграція стане в нагоді тим, хто обробляє більше 10 замовлень на місяць. Покупець може заповнити інформацію про відправлення через форму на сайті. Магазину залишиться підтвердити наявність товару, потім система сформує через API адресний ярлик – потрібно буде надрукувати і наклеїти його на упакований замовлення.

API «Укрпошта» користуються великі рітейлери (Rozetka, Moyo і інші). У компанії повідомили, що кількість відправлень через API за 2018 рік склала 6 млн. У 2019 м за допомогою API відправили вже 3 млн посилок.

Читайте також –

Огляд новин логістики та e-commerce за лютий: Rozetka, Glovo, Bi.ua, Varus, Велмарт та інші

 

 

 


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку