Новини e-commerce і логістики: Apple Pay, Dragon Capital, UberEats, Укрпошта і Amazon

Новини e-commerce і логістики: Apple Pay, Dragon Capital, UberEats, Укрпошта і Amazon

25.05.2018 08:05
  840
Дарья Златьева

Огляд найважливіших і актуальних для рітейлу та девелопменту подій в сфері e-commerce і логістики в Україні та світі в травні.

В Україні запрацювала платіжна система Apple Pay

Про це повідомляє Ain з посиланням на пости користувачів в соцмережах. Рітейлери також почали повідомляти про можливість оплати за допомогою нового сервісу.

Apple Pay призначена для безконтактних платежів з iOS-пристроїв. Про це в соціальних мережах повідомляють користувачі, які помітили оновлення додатка “Приват24” – тепер в ньому з’явилася можливість оплачувати товари і послуги безконтактно за допомогою смартфона з технологією Apple Pay.

ПриватБанк підтвердив запуск Apple Pay в Україні. Раніше про те, що Apple Pay запуститься в Україні, також повідомив СЕО Apple Тім Кук.

Dragon Capital купує в Київській області 50 гектар під склади

Антимонопольний комітет України (АМКУ) погодив придбання Dragon Capital контрольного пакета акцій компанії Корми Девелопмент. Про це повідомляє Delo.ua з посиланням на АМКУ. Корма Девелопмент є власником ТОВ «Європоліс Проперті Холдинг», якому, в свою чергу, належать кілька ділянок загальною площею близько 50 га в Макарівському районі Київської області. Згідно кадастрової карти України цільове призначення ділянок – будівництво та експлуатація складських приміщень. У 2015 році попередній власник активу оцінював земельні ділянки в 3,4 млн євро.

UberEats почав вести переговори з ресторанами в Києві про співпрацю

Як стало відомо Retailers, на першому етапі онлайн сервіс планує доставляти їжу в межах центру міста. Ресторанам UberEats пропонує підключитися до сервісу за комісію в 40% від суми замовлення.
UberEats самі доставляють все 100% своїх замовлень. Для запуску сервіс набирає 600 мото- вело- кур’єрів.

Укрпошта оновила свій автопарк

Група компаній АІС поставила Укрпошті 140 нових автомобілів Citroen Jumper Fourgon і 75 Citroen Berlingo. Про це повідомляться delo.ua з посиланням на прес-службу компанії. Організація тендерних закупівель проводилася через систему Prozorro. Згідно з повідомленням, постачання автомобілів здійснювалася протягом зими 2017- весни 2018. Таким чином, автопарк Укрпошти був оновлений більш ніж в 20 містах по всій Україні.

Як повідомлялося раніше, в рамках першого етапу операції на суму майже 40 млн грн Укрпошта отримала 83 нових авто європейського виробництва, які відповідають сучасним потребам компанії. У 2017 році компанія інвестувала 303,6 млн грн в розвиток інфраструктури, зокрема на закупівлю нових автомобілів, PОS-терміналів і комп’ютеризацію відділень.

Інтерет-магазин Kapsula запустив сервіс PickUp

Як повідомляє retailers.ua, український інтернет-магазин з продажу одягу, взуття та аксесуарів Kapsula запустив цей сервіс на своєму сайті. Клієнт може підбирати look на сайті Kapsula з одягу, представленого в магазині. Також можна вибрати образ з урахуванням трьох фільтрів: сезон, стиль і кількість одиниць речей, з яких буде складено образ.

Сервіс PickUp розроблений українською командою. Він працює на основі штучного інтелекту. Програма розпізнає товар по фотографії, аналізує його і привласнює певну категорію, наприклад «спідниця», «плаття», «туфлі» і так далі. Після чого програма може зістикувати товари різних категорій разом і сформувати «лук», тобто образ. Луки з речей формуються за кольором, стилем, сезону, однак на сайті Kapsula немає можливості керувати колірною гамою. Результатом запуску PickUp на Kapsula стала краща видимість хітів (товари, по яких клікають найбільше в цибулі і переходять в картку товару), зростання показника тривалості перебування клієнта на сайті і збільшення показників: конверсії та загального обороту.

Zara Home і DeFacto запустять інтернет-магазини в Україні протягом двох років

Весна – час відкриттів. Міжнародні ритейлери заходять в Україну і діляться планами щодо розвитку бізнесу в Україні. Так, 11 травня в ТРЦ Gulliver іспанська група Inditex відкрила в Україні перший магазин торгової марки Zara Home. Представники компанії розповіли, що українці протягом двох років отримають можливість купувати товари бренду онлайн.

22 травня в ТЦ Globus відкрився перший магазин турецького рітейлера DeFacto. Як розповів регіональний директор DeFacto в Україні Мерт Урайли, протягом двох років планується запуск інтернет-магазину, для якого буде функціонувати окремий склад продукції.

Укрпошта оновила контакт-центр

16 травня державний поштовий оператор Укрпошта представив оновлений контакт-центр, розташований в Києві на вул. Митрополита Шептицького, 16/4. Як працює контакт-центр можо побачити у фоторепортажі. Головною особливістю центру стало впровадження принципу омніканальності. Відтепер всі канали комунікацій з клієнтом – телефонія, соцмережі, електронна пошта і месенджери об’єднані в єдину систему, щоб клієнта можна було швидко переводити з різних каналів, не припиняючи діалогу.

Amazon вперше увійшов в топ-10 компаній з найбільшою виручкою

Amazon вперше потрапив в топ-10 найбільших компаній за версією журналу Fortune. Критерієм складання рейтингу Fortune 500 є річна виручка компанії. За рік Amazon піднявся з 12 місця на 8, його річна виручка склала $ 177,8 млрд.

Перше місце вже шостий рік займає Walmart, дохід якого перевищує $ 500 млрд. На другому – нафтова компанія Exxon ($ 244 млрд), на третьому – інвестиційна група Уоррена Баффета Berkshire Hathaway ($ 242,1 млрд).

Apple спустився з третього місця на четверте. Проте компанія залишається найціннішою і прибутковою зі списку: її капіталізація оцінюється в $ 850 млрд, а прибуток становить $ 46 млрд.

Tesla, яка вперше потрапила в рейтинг в минулому році, піднялася на 123 позиції і тепер займає 260 місце. Її річна виручка оцінюється в $ 11,8 млрд.

Amazon оцінили в $ 70,9 млрд

Як повідомляє  liga.net, Amazon разом з іншими технологічними компаніями – Google, Microsoft і Facebook увійшла в до п’ятірки лідерів в 2018 році за версією Forbes. Найдорожчою компанією року стала американська компанія Apple – вона восьмий раз поспіль очолила список найдорожчих брендів у 2018 році за версією Forbes. Вартість бренду за рік виросла на 8% і склала $ 182,8 млрд.

Google був оцінений в $ 132,1 млрд, що на 30% вище, ніж в минулому році. Вартість бренду Microsoft – $ 104,8 млрд (подорожчав на 21%), Facebook став дорожчим на 29%, його вартість оцінюється в $ 94,8 млрд, Amazon – на 31%, до $ 70,9 млрд.

Читайте також –

Головні новини логістики та e-commerce квітня: Нова пошта, Leroy Merlin, Amazon та інші


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку