Джек Ши, Miniso: Франчайзинг – найшвидший формат розширення бізнесу

Джек Ши, Miniso: Франчайзинг – найшвидший формат розширення бізнесу

12.04.2019 08:15
  949
Микола Маранчак

Генеральний директор Miniso Україна про принципи роботи китайської торгової мережі в нашій країні, запоруку низьких цін, інтернет-магазин і категорію товарів, яка не представлена в Україні.

Цей текст доступний також російською мовою

Японський дизайнерський бренд Miniso, який вийшов на ринок України в 2017 році, обіцяє в найближчі три роки відкрити близько сотні магазинів тільки в нашій країні.  29 березня в рамках Третьої міжнародної виставки індустрії рітейлу та девелопменту Retail & Developmnet Business Expo – 2019 Джек Ши, генеральний директор Miniso Ukraine, виступив з презентацією «Модель франчайзингу Miniso. Плани розвитку міжнародного бренду в Україні». RAU публікує конспект виступу топ-менеджера.

Три вершини, три низини

Перше питання на всіх переговорах про Miniso – в чому ж особливість наших магазинів і чим вони відрізняються від всіх інших представлених на ринку рітейлерів. Наша основна концепція полягає в шести простих фразах – трьох вершинах і трьох низинах.

Три низини ми розшифровуємо так:

  • Low cost – роздрібна ціна в наших магазинах набагато нижча, ніж представлена у наших конкурентів на ринку;
  • Low profit – на кожен з наших товарів маленька націнка, завдяки чому досягається низька роздрібна ціна і тому наші франчайзі можуть прогнозувати собі регулярний приріст продажів;
  • Low price – низька собівартість товарів за рахунок великих обсягів виробництва.

Три вершини означають наступне:

  • High appeal – високий попит на представлену асортиментну лінійку Miniso;
  • High efficiency – висока ефективність, про яку ми говоримо в контексті операційної моделі роботи нашої компанії;
  • High quality – висока якість, причому як товарів, так і наданих послуг і для наших покупців, і для наших франчайзі.

Китайський франчайзер

Ми вибрали для себе франчайзингову модель розвитку, тому що це найшвидший формат розширення бізнесу. Концепція розвитку Miniso полягає в тому, що ми відкриваємо і свої магазини, і даємо простір нашим партнерам-інвесторам відкривати власні торгові точки в регіонах.

Починаючи з вересня 2017 року, ми відкрили в чотирьох містах України вже 15 торгових точок. З них п’ять магазинів прямого підпорядкування, які ми відкрили самі, і десять – франчайзингових.

Відкриття франчайзингової торгової точки, як і відкриття торгового об’єкта прямого підпорядкування, проходить в п’ять етапів:

  1. Знайти приміщення
  2. Зробити ремонт і завести обладнання
  3. Провести навчання персоналу
  4. Мерчендайзинг (викладка товару на стелажі)
  5. Церемонія відкриття

Відкриття четвертого магазину Miniso в Києві, який став флагманським для мережі. У день відкриття флагманський магазин заробив 410 000 грн.

Трирічний план розвитку Miniso в Україні передбачає відкриття 80-100 магазинів по всій Україні. На поточний рік в наших планах відкрити 12 торгових точок, з яких п’ять вже працюють і ще п’ять вже знаходиться на завершальній стадії підготовки.

На даному етапі магазини Miniso присутні в чотирьох містах України – Києві, Чернігові, Львові та Хмельницькому. Найближчим часом плануємо запуск торгових об’єктів у Харкові, Дніпрі та Одесі.

Основа концепції

Переваг Miniso можна назвати багато, але успіх визначає головне – наш товар. Асортимент – основа нашого бізнесу, він же визначає подальший розвиток компанії. Немає товару – немає продажів і прибутку. Якщо товар хороший – то все це є в достатку.

У всьому в світі в концепцію Miniso входить 11 категорій товарів. На даному етапі в Україні є 10, тому що 11-я – це продукти харчування, які тут ми поки не реалізуємо.

85% всіх представлених наших продуктів – це наша основна пропозиція, 15% – нові надходження.

Дуже поширене питання: завдяки чому в Miniso такі низькі ціни. Відповідь досить проста – вони просто забезпечуються великими обсягами виробництва. Чим більше обсяг виробництва, тим менше ціна за одиницю. Відповідно, 3500 торгових точок по всьому світу і забезпечують ті обсяги виробництва, які дозволяють досягати такої низької ціни в наших магазинах по всьому світу.

Також нас часто запитують, чому у Miniso немає інтернет-магазину. Щоб людина отримала максимальну користь від купівельного досвіду, він повинен прийти в магазин і отримати задоволення від самого процесу шопінгу. Товар і купівельний досвід – ось два стовпи успіху Miniso в світі.

Читайте також

Роздріб без кордонів: 10 фактів про китайську “рітейл-революцію”


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Ольга Румянцева, Maudau: Ритейлерам доведеться одночасно пропонувати знижки та акції, й знаходити ефективні моделі прибутковості

Chief Marketing Officer Maudau Ольга Румянцева, розповіла УРТЦ розповіла про злети і падіння ринку e-commerce, зміну споживчого попиту та...
time icon  
  84
Усі новини ринку