Екс-директор з маркетингу АТБ: Як поєднати несумісне і домогтися успіху
Колишній маркетинг-директор найбільшої в Україні мережі магазинів Костянтин Мельников про незвичайні колаборації та нові ініціативи. Цей текст доступний також російською мовою 11 липня компанія Nielsen провела щорічну конференцію Shopportunities, яка вже не перший рік стає масштабним майданчиком для спілкування, обміну ідеями, інсайтами і кейсами представників FMCG-бізнесу. На заході виступив Костянтин Мельников, який тоді обіймав посаду … Читати далі Екс-директор з маркетингу АТБ: Як поєднати несумісне і домогтися успіху
Скопіюйте та вставте це посилання до свого WordPress сайту, щоби вставити
Скопіюйте та вставте цей код собі на сайт, щоби вставити