
Новою директоркою з маркетингу Алло стала Тетяна Корнієнко


Історія створення ортопедичного взуття, яке стало символом свободи та бунтарства.
Перший прототип взуття Dr. Martens з’явився у 1945 році. Доктор Клаус Мертенс, якому було 25 років, вигадав черевики після отриманого ним важкого пошкодження кінцівки, що призвела до операції. Він більше не міг носити грубі й не комфортні солдатські чоботи.
До бізнесу він залучив свого товариша по Мюнхенському університету Герберта Функа. Він був уроджений люксембуржець, тому його не стосувалися торгові обмеження післявоєнної Німеччини. У 1947 році в містечку Зісхаупт під Мюнхеном підприємці заснували виробництво черевиків.
Армійське взуття було доповнене потовщеною гумовою основою з повітряною подушкою. Для пошиття перших зразків використовувалися залишки шкіряного військового умундирування та колеса списаної авіатехніки. Підошви виробляли з гуми німецьких Luftwaffe, устілки були виготовлені з погонів (еполет), а шкіра була взята від шкіряних штанів офіцерської уніформи.
Взуття здобуло велику популярність, основними покупцями стали жінки після 40-ка років.
У 1952 році підприємці відкрили власну фабрику в Мюнхені. А у 1959 році компанія вперше почала давати рекламу в міжнародних каталогах. Саме у “Shoe & Leather News” черевики побачив Білл Гріггс — керуючий англійської фірми R. Griggs & Co. У цей час він активно шукав конкурентоспроможний та новітній продукт.
Білл Гріггс придбав у Мертенса ліцензію на його дизайн наприкінці 50-х років. Вони почали співпрацювати й випустили модель Dr. Martens 1460 вишневого кольору з вісьмома люверсами. У її створенні використали оригінальний дизайн Мертенса, але водночас додали знакових деталей: жовту строчку, фірмову петлю на п’ятах, двоколірну крайку й рифлену підошву. Гріггс назвав підошву “Air Wair” і створив відомий логотип з написом “With Bouncing Soles” (зі пружною підошвою).
У 1960 році Dr. Martens з’явилися на ринку Англії. Вони були орієнтовані на робочий клас та коштували £2. Першою публічною особистістю, що стала носити черевики став політик, член британського парламенту Тоні Бен.
Згодом Dr. Martens уподобали скінхеди, які обстоювали британський стиль робітничого класу. Вони перетворили цей функціональний черевик робочого одягу на субкультурну річ.
У 70-х роках черевики стали символом свободи та бунтарства. Їх носили відомі співаки — Мадонна, Курт Кобейн, Сід Вішес. Засновник і лідер групи The Who Піт Таунсенд був першим, хто виступив у Dr. Martens на сцені.
У 1975 році Елтон Джон узув знамениту пару Dr. Martens у рок-опері The Who, і 1460 стали всесвітньо відомими.
У 1982 році бренду була присвячена пісня, яку виконав Alexei Sayle.
У 1984 році Dr. Martens почали продавати в США. До того моменту культове взуття привозили мандрівники з Європи.
На початку 90-х Dr. Martens утвердилися на гранж-сцені Сієтлу. Їх носили Едді Веддер з Pearl Jam, Бріджит Фонда й Метт Діллон з’явилися в них в хіті 1992 року Singles.
У 1993 році Dr. Martens вперше з’являються на подіумі у колекції сезону весна-літо Марка Джейкобса.
У 2000-х обсяг реалізації почав скорочуватися швидкими темпами. Щоб не збанкрутувати фірма продала всі виробничі лінії крім однієї.
Через скорочення продажів у 2003 році практично все виготовлення переноситься на китайську й таїландську територію.
Черевики були врятовані модними показами. З 2003-го вони постійно фігурували на дефіле. З брендом стали співпрацювали й інші дизайнери Supreme, Bape, Gosha Rubchinskiy, Off-White, Engineered Garments і Vetements. Одні з найбільших колаборацій відбулися 2009 року з Рафом Сімонсом і Stüssy, 2012 — з Pendleton.
Впродовж своєї історії черевики Dr. Martens змінювали колір та висоту, але незмінною залишалася висока якість виробів.
Цікаві факти:
Джерело – Іnvestory news