
MBM My Home відкриває магазин у ТЦ Щасливий Mall у Софіївській Борщагівці (+фото)


Відтепер Domino’s впроваджує сервіс безконтактної доставки, безпрецедентно підвищує норми дезінфекції та зачиняє зали для відвідувачів.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомляє прес-служба компанії, Domino’s рекомендує оформлювати замовлення та розраховуватись онлайн на їх сайті або у додатку. А у коментарях до замовлення написати слово – «безконтакт», та описати деталі, де кур’єру залишити замовлення клієнта (наприклад, перед дверима квартири).
У кожній піцерії Domino’s відтепер встановлені дезінфектори. Кожен кур’єр матиме дезінфектор з собою, щоб доставку зробити безпечнішою.
“Для Domino’s харчова безпека та якість продукції завжди були безпосереднім пріоритетом компанії у 92 країнах світу, але сьогодні ми маємо значно підвищити заходи безпеки. Усі співробітники Domino’s завжди приділяли максимальну увагу чистоті своїх рук та поверхонь на кухні піцерії, дезінфікуючи все перед кожною операцією. Зараз компанія посилила заходи з обробки своїх піцерій”, – йдеться в повідомленні компанії.
Задля безпеки своїх клієнтів компанія Domino’s Pizza запровадила такі правила у піцеріях:
Довідка. Domino’s Pizza – міжнародна мережа піцерій, заснована в США в 1960 році, яка налічує більше 17 000 закладів в 90 країнах світу. В Україні компанія працює з 2010 року. За 10 років діяльності Domino’s Pizza в Україні було відкрито 57 закладів мережі у Києві, Одесі, Львові, Броварах, Ірпені, Вишневому та Софіївській Борщагівці.
Читайте також –
Кількість замовлень сервісу доставки Zakaz.ua зросла на 80% після впровадження карантину