Ми такі різні: як українські рітейлери обіграли #DollyPartonChallenge

Ми такі різні: як українські рітейлери обіграли #DollyPartonChallenge

01.02.2020 09:00
  283
Микола Маранчак

Як H&M, Intertop, Citrus, Kasta, Фокстрот, Watsons, Епіцентр К, Comfy, АТБ, Lavina Mall, Rive Gauche та інші українські рітейлери і девелопери брали участь у флешмобі #DollyPartonChallenge.

Цей текст доступний також російською мовою

Не можна так просто сидіти в Інтернеті і не знати про #Dollypartonchallenge. Цей новий флешмоб запустила 74-річна американська кантрі-співачка Доллі Партон. Оскільки у всіх соцмереж різні цілі, то і фотографії для них дуже різні, що й вирішила підкреслити Доллі: для LinkedIn – це строгі профілі, для Facebook – сімейні, Instagram – фотки з тусовок, а в мережі для пошуку партнерів Tinder – максимально привабливі фотографії. Ідею Партон підхопили буквально всі – від знаменитостей і блогерів до бізнес-сторінок відомих рітейлерів і девелоперів. RAU зібрала найцікавіші приклади. І ось що вони зробили.

Intertop

H&M

АТБ

Citrus

Епіцентр К

Фокстрот

Kasta

Comfy

McDonald’s

Ашан

Люксоптика

KFC

Novus

Rive Gauche

ТРЦ Gulliver

Lavina Mall

Consulting for Retail

Liqui Moly Ukraine

Окко

Watsons

Пирятин

Читайте також

Не яйцем єдиним: як українські рітейлери обіграли мем з арт-бананом


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку