
Novus відкриває перший супермаркет у 2025 році


Мережа АТБ підвела підсумки 2020 року, який став рекордним для рітейлера по чистому виторгу, сплаченим податкам і деяким іншим показникам.
“Минулий рік став серйозним випробуванням на міцність і своєрідним краш-тестом для всього рітейлу. Ми не були винятком і нам, як і іншим учасникам ринку, було не просто. Тим не менш, результати нашої роботи в умовах пандемії коронавірусу, карантину, економічної кризи , дають мені всі підстави поділитися нашими успіхами “, – написав на своїй facebook-сторінці генеральний директор корпорації АТБ Борис Марков.
Результати роботи мережі АТБ в 2020 році:
На думку Бориса Маркова, мережа АТБ виявилася однією з найпідготовленіших до роботи в умовах форс-мажору. Компанія змогла в оптимально стислі терміни адаптуватися, оптимізувати всі ключові бізнес-процеси, створити всі необхідні умови для безпечної і ефективної роботи співробітників. Також компанія ініціювала і реалізувала «з нуля» десятки масштабних проектів.
Читайте також –
Маркетинг-директор АТБ: Робимо ставку на географічну експансію