Олександр Чуніцький, Digma: Готові піклуватися про тих, хто поруч
Виконавчий директор торгівельної мережі Digma Олександр Чуніцький про те, як пандемія змінює обличчя великого бізнесу і як важливо завжди залишатися людиною.
Цей текст доступний також російською мовою
Мережа продуктових магазинів Digma запустила благодійний проект, ціль якого – підтримати малозабезпечені сім’ї та людей з фізичними обмеженнями. В інтерв’ю RAU виконавчий директор торгівельної мережі Digma Олександр Чуніцький розповів, як пандемія змінює обличчя великого бізнесу і як важливо завжди залишатися людиною.
— Чому компанія Digma почала займатися благодійністю?
— Ну, якщо з самого початку, мене добре виховали батьки. Я виріс чесною і справедливою людиною. Я прийняв пропозицію співпраці, бо власник мережі Digma має ті самі цінності, що і я. Першу мету, яку я собі поставив, коли прийшов до компанії, це зібрати команду, яка буде відповідати моїм цінностям.
На сьогодні моя команда має одне велике серце на всіх, ми дивимось в одному напрямку і готові до змін. Ми готові змінити уявлення людей про Digma. Готові змінити Digma. Готові піклуватися про Вас.
Все починається з людей.
— Ви почали зміни компанії з благодійності, бо це є модною темою?
— Це є важливою темою. Ми всі дорослі люди, наші близькі й друзі залишились без роботи в часи пандемії. Панічний попит підвищив ціни. Ті, хто завжди потребував допомоги, сьогодні потребує її вдвічі більше. Стояти осторонь і робити вигляд, що тебе це не стосується – не виходить.
— Як ви готувалися до старту проекту?
— Два дні. Ми запустили проект за два дні.
— Відбулося все, як було заплановано?
— Ми не встигли нічого спланувати. Ми встигли одноголосно прийняти рішення, що це потрібно.
Без бюджету. Без статистики. Без очікувань. Все відбувалось дуже швидко, тому сьогодні ми, кожен день, працюємо над помилками.
— Розкажіть, будь-ласка, які були помилки? Як виправляли?
— Ми не могли передбачити, що водночас буде така кількість заявок. Ми не робили такі заходи раніше. Наша п’ятнадцятилінійна гаряча лінія була постійно зайнятою на другий день. Лінії ми збільшили, але цього теж виявилось замало.
Нам підказали наші покупці, що потрібна форма реєстрації на сайті. Ми зробили її за декілька годин. Зараз вирішуємо питання з доставкою продуктових наборів, не вистачає рук на магазині. Виводимо людей додатково, знаходимо кошти на автівки.
Але нас ніхто не попередив, що буде так боляче.
— Що Ви маєте на увазі, коли говорите про біль?
— Боляче читати заявки. Боляче відмовляти людям. Навіть, надавши допомогу восьми з дев’яти, чомусь оцей дев’ятий надовго залишається в голові.
— А чому відмовляєте?
— Всім не допоможеш. Ось, говорю це і сам не можу погодитися. Наприклад, ваш дохід десять тисяч гривень, кожен місяць Ви перераховуєте двісті гривень хворим дітям. Сьогодні цей день, Ви зайшли на відповідний ресурс і вибираєте дитину, якій потрібно більше, ніж іншим.
Якщо зайти на той ресурс без чітких правил дії, можна залишитись там навічно і тобі самому потрібна буде допомога. Ми вирішили, що будемо перевіряти подану інформацію в заявці; що обмежимо територію допомоги; що обмежимо кількість продуктових наборів на людину в період карантину; що будемо саморуч доставляти продуктові набори. Ми вирішили, що будемо піклуватися про тих, хто поруч. Це важке рішення, але ми будемо йти далі.
— А скільком людям Ви допомогли?
— Кожен день, в соціальних мережах Digma, ми публікуємо звітність за попередні дати. Ми нічого не приховуємо, ми демонструємо, як кількість схвалених, так і відхилених заявок.
Слідкуйте за нами в соціальних мережах, ми будемо раді увазі.
— Будуть ще благодійні заходи?
— Буде наше піклування. Ми плануємо ще більше піклуватися про працівників, про покупців, про місто, про екологію, про майбутнє. Незабаром Ви побачите світ нашими очима, в цьому світі всі будуть здорові та щасливі.
Я хочу звернутися до тих, кому ми відмовили в допомозі. Пробачте, що я, моя команда Digma відмовила Вам. На жаль, сьогодні ми не маємо можливості допомогти всім. Ми більше не хочемо нікому відмовляти в піклуванні. Ми обіцяємо Вам працювати краще, швидше розвиватися, вийти на новий рівень, щоб на кожній вулиці була Digma, щоб в усіх, хто справді потребує, була допомога.
Залишайтеся вдома і бережіть себе!