Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя

Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя

04.05.2018 09:00
  1219
rau

Найбільший взуттєвий рітейлер, в який входять мережі магазинів одягу та взуття Intertop, Ecco, Plato та інші, ділиться секретами успішності в онлайн.

Як пише портал K. Fund Media, у березні компанія MTI через інтернет-магазини реалізувала 64% товару. Про це розповів засновник компанії Володимир Цой на SUP Day Forum 2018. Офлайн компанією було продано 28% товару, а решта мікс: коли замовлення проходять через інтернет-магазин, але забирають взуття в торговій точці. Також за березень інтернет-магазини Intertop і Ecco відвідали 2 млн осіб.

Володимир Цой поділився 5 лайфаками, як вдалося досягти таких показників.

1.Автоматизація пошуку товару по всіх магазинах мережі

Кожен стикався з тим, що не знаходив потрібного розміру взуття в магазині. При цьому покупець розуміє, що є великий склад та інші торгові точки, що входять в мережу. Але продавці, навіть на прохання покупця, рідко обдзвонювали колег в пошуках потрібного розміру.

Щоб прискорити цей процес, ми впровадили автоматичний пошук товарів по всіх магазинах мережі.

Після знаходження моделі потрібного розміру є два шляхи. Якщо покупець готовий почекати, то взуття відправляється в зручну для нього торгову точку, або клієнт забирає в тому магазині, де вона є.

2. На шляху до нішового fashion-маркетплейсу

Зараз у нас відбувається кілька нових колаборацій на шляху до створення маркетплейсу. З того, що реалізовано – це продаж бренду Nike. Частина взуття ми реалізуємо самостійно, а частину – компанія Nike, якій ми надали майданчик всередині нашого інтернет-магазину.

3. Продажі через співробітників call-центру

Ми дали можливість нашим співробітникам call-центру не тільки обслуговувати замовлення, але й продавати. І вони добре це роблять. Спочатку скептично ставився до ідеї, але повинен визнати – це виявився успішний досвід.

4. Інтерактивні дисплеї в магазинах

Установка цифрових інтерактивних екранів – «нескінченні полиці» – дала можливість показати покупцям весь асортимент там, де це фізично зробити неможливо. Будь-який відвідувач тепер може ознайомитися з 20 000 одиниць товару прямо в магазині і оформити замовлення.

5. Рівняння на тренди

Ми представлені на всіх популярних майданчиках і соцмережах – в Youtube, Facebook, Instagram і отримуємо від цього нескінченне задоволення. Впровадили адаптивний дизайн, створили мобільні додатки, розробляємо чат-бота.

І всі ці дії призвели до того, що в листопаді минулого року у нас було 1,7 млн відвідувачів.

Так, частково такі цифри пояснюються чорною п’ятницею і кіберпонеділком (в деякі дні продажі збільшувалися в 4-5 разів). Але вже в березні 2018 року без всяких розпродажів ми переступили рубіж в 2 млн відвідувачів.

Джерело: K. Fund Media

Читайте також

Крутіше за Цукерберга: Як Metro Cash&Carry використовує дані про покупців


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку