Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя

Діджіталізація взуттєвого бізнесу: 5 лайфхаків від Володимира Цоя

04.05.2018 09:00
  1803
rau

Найбільший взуттєвий рітейлер, в який входять мережі магазинів одягу та взуття Intertop, Ecco, Plato та інші, ділиться секретами успішності в онлайн.

Як пише портал K. Fund Media, у березні компанія MTI через інтернет-магазини реалізувала 64% товару. Про це розповів засновник компанії Володимир Цой на SUP Day Forum 2018. Офлайн компанією було продано 28% товару, а решта мікс: коли замовлення проходять через інтернет-магазин, але забирають взуття в торговій точці. Також за березень інтернет-магазини Intertop і Ecco відвідали 2 млн осіб.

Володимир Цой поділився 5 лайфаками, як вдалося досягти таких показників.

1.Автоматизація пошуку товару по всіх магазинах мережі

Кожен стикався з тим, що не знаходив потрібного розміру взуття в магазині. При цьому покупець розуміє, що є великий склад та інші торгові точки, що входять в мережу. Але продавці, навіть на прохання покупця, рідко обдзвонювали колег в пошуках потрібного розміру.

Щоб прискорити цей процес, ми впровадили автоматичний пошук товарів по всіх магазинах мережі.

Після знаходження моделі потрібного розміру є два шляхи. Якщо покупець готовий почекати, то взуття відправляється в зручну для нього торгову точку, або клієнт забирає в тому магазині, де вона є.

2. На шляху до нішового fashion-маркетплейсу

Зараз у нас відбувається кілька нових колаборацій на шляху до створення маркетплейсу. З того, що реалізовано – це продаж бренду Nike. Частина взуття ми реалізуємо самостійно, а частину – компанія Nike, якій ми надали майданчик всередині нашого інтернет-магазину.

3. Продажі через співробітників call-центру

Ми дали можливість нашим співробітникам call-центру не тільки обслуговувати замовлення, але й продавати. І вони добре це роблять. Спочатку скептично ставився до ідеї, але повинен визнати – це виявився успішний досвід.

4. Інтерактивні дисплеї в магазинах

Установка цифрових інтерактивних екранів – «нескінченні полиці» – дала можливість показати покупцям весь асортимент там, де це фізично зробити неможливо. Будь-який відвідувач тепер може ознайомитися з 20 000 одиниць товару прямо в магазині і оформити замовлення.

5. Рівняння на тренди

Ми представлені на всіх популярних майданчиках і соцмережах – в Youtube, Facebook, Instagram і отримуємо від цього нескінченне задоволення. Впровадили адаптивний дизайн, створили мобільні додатки, розробляємо чат-бота.

І всі ці дії призвели до того, що в листопаді минулого року у нас було 1,7 млн відвідувачів.

Так, частково такі цифри пояснюються чорною п’ятницею і кіберпонеділком (в деякі дні продажі збільшувалися в 4-5 разів). Але вже в березні 2018 року без всяких розпродажів ми переступили рубіж в 2 млн відвідувачів.

Джерело: K. Fund Media

Читайте також

Крутіше за Цукерберга: Як Metro Cash&Carry використовує дані про покупців


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3420
Усі новини ринку