
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Найбільший взуттєвий рітейлер, в який входять мережі магазинів одягу та взуття Intertop, Ecco, Plato та інші, ділиться секретами успішності в онлайн.
Як пише портал K. Fund Media, у березні компанія MTI через інтернет-магазини реалізувала 64% товару. Про це розповів засновник компанії Володимир Цой на SUP Day Forum 2018. Офлайн компанією було продано 28% товару, а решта мікс: коли замовлення проходять через інтернет-магазин, але забирають взуття в торговій точці. Також за березень інтернет-магазини Intertop і Ecco відвідали 2 млн осіб.
Володимир Цой поділився 5 лайфаками, як вдалося досягти таких показників.
Кожен стикався з тим, що не знаходив потрібного розміру взуття в магазині. При цьому покупець розуміє, що є великий склад та інші торгові точки, що входять в мережу. Але продавці, навіть на прохання покупця, рідко обдзвонювали колег в пошуках потрібного розміру.
Щоб прискорити цей процес, ми впровадили автоматичний пошук товарів по всіх магазинах мережі.
Після знаходження моделі потрібного розміру є два шляхи. Якщо покупець готовий почекати, то взуття відправляється в зручну для нього торгову точку, або клієнт забирає в тому магазині, де вона є.
Зараз у нас відбувається кілька нових колаборацій на шляху до створення маркетплейсу. З того, що реалізовано – це продаж бренду Nike. Частина взуття ми реалізуємо самостійно, а частину – компанія Nike, якій ми надали майданчик всередині нашого інтернет-магазину.
Ми дали можливість нашим співробітникам call-центру не тільки обслуговувати замовлення, але й продавати. І вони добре це роблять. Спочатку скептично ставився до ідеї, але повинен визнати – це виявився успішний досвід.
Установка цифрових інтерактивних екранів – «нескінченні полиці» – дала можливість показати покупцям весь асортимент там, де це фізично зробити неможливо. Будь-який відвідувач тепер може ознайомитися з 20 000 одиниць товару прямо в магазині і оформити замовлення.
Ми представлені на всіх популярних майданчиках і соцмережах – в Youtube, Facebook, Instagram і отримуємо від цього нескінченне задоволення. Впровадили адаптивний дизайн, створили мобільні додатки, розробляємо чат-бота.
І всі ці дії призвели до того, що в листопаді минулого року у нас було 1,7 млн відвідувачів.
Так, частково такі цифри пояснюються чорною п’ятницею і кіберпонеділком (в деякі дні продажі збільшувалися в 4-5 разів). Але вже в березні 2018 року без всяких розпродажів ми переступили рубіж в 2 млн відвідувачів.
Джерело: K. Fund Media
Читайте також
Крутіше за Цукерберга: Як Metro Cash&Carry використовує дані про покупців