Справа техніки: як традиційні рітейлери конкурують з магазинами Amazon Go

Справа техніки: як традиційні рітейлери конкурують з магазинами Amazon Go

05.04.2018 09:30
  500
rau

Поява магазинів без кас і персоналу, на зразок Amazon Go, стимулює традиційний рітейл активніше впроваджувати інновації.

Про це пише портал Delo.ua. З відкриттям магазинів без касирів компанія Amazon офіційно вступила в гостру боротьбу за клієнтів з рітейлерами. Щоб конкурувати з Amazon Go, потрібно бути як мінімум на два кроки попереду. І оффлайн-супермаркети вже тестують альтернативу

Компанії впроваджують програми, які дозволяють оплатити товари на виході з магазину, або використовують роботів, які стежать за асортиментом на полицях.

Рітейлери впроваджували подібні технології ще до появи Amazon Go. Так, у багатьох супермаркетах зустрічалися каси самообслуговування, а продуктова мережа Kroger вже використовує сенсори та інструменти предиктивної аналітики, щоб спрогнозувати, коли на каси потрібно направити більше працівників. Однак запуск Amazon Go насторожив багатьох рітейлерів.

У США з Bossa Nova Robotics, яка автоматизувала роботу для Amazon Go, співпрацює ритейлер Walmart. Роботи від Bossa Nova шукають в магазинах полиці, на яких недостатньо товарів, і повідомляють про це співробітників Walmart. Потім працівники магазину заповнюють полиці. А в 120 магазинах рітейлера покупці вже можуть оплатити товари за допомогою смартфона. Для цього необхідно відсканувати покупки за допомогою камери. Мережа Kroger також тестує сервіс сканування товарів.

Над технологією оплати покупок без допомоги касирів працює стартап AiFi. Творці компанії розробляють платформу, яка буде доступна як невеликим сімейним магазинах, так і більш великим мережам. А ірландська Everseen планує впровадити технологію штучного інтелекту в власну автоматизовану систему оплати покупок.

Однак найактивніша робота по впровадженню технологій в рітейлі йде в Китаї.

Так, стартап Bingo Box вже встановив понад 100 магазинів без співробітників. Перед входом в магазин покупці показують код на своєму смартфоні, а в самому магазині вони сканують товари, які хочуть купити. Після оплати клієнт зможе вийти з магазину.

Інтернет-рітейлер Alibaba відкрив 36 автоматизованих продуктових магазинів Hema, в яких клієнти замовляють товари онлайн і оплачують покупку за допомогою технології розпізнавання осіб. Китайський онлайн-рітейлер JD в грудні повідомив про роботу над власними супермаркетами без співробітників. Зараз в JD тестують систему, схожу на розробку Amazon, яка за допомогою технології комп’ютерного зору і сенсорів на полицях визначає, які товари взяв чоловік.

У будь-якому випадку, з огляду на швидкість впровадження нових технологій, традиційному рітейлу доведеться «бігти вдвічі швидше», щоб тільки залишатися на місці й не програвати конкуренцію молодим компаніям, які звикли вести бізнес в настільки динамічному середовищі, як інтернет.

Джерело: Delo.ua

Читайте також –

Як доповнена реальність змінює рітейл: кейс Алло


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку