Турецькі бренди DeFacto і Koton — на головній виставці індустрії рітейлу та девелопменту України

Турецькі бренди DeFacto і Koton — на головній виставці індустрії рітейлу та девелопменту України

12.03.2018 01:35
  839
Микола Маранчак

Спікерами RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO – 2018, який відбудеться 29-30 березня 2018 року в столичному НСК «Олімпійський», стануть Vice President DeFacto Сердар Ерсой та Head of Development and Construction Department Koton Альпер Акін.

Топ-менеджери турецьких брендів виступлять у сесії “Міжнародний досвід в українських реаліях ринку”. Детальна програма заходу за посиланням.

Defacto – один з найбільш великих і відомих рітейлерів Туреччини, який відкрив понад 400 магазинів в 16 країнах. Крім Туреччини торгові об’єкти бренду представлені в країнах колишнього СРСР, Балкан, а також Близького Сходу і Північної Африки.

Сердар Ерсой, віце-президент і директор з розвитку компанії, починав свою кар’єру в Arçelik – одному з лідерів турецького ринку побутової техніки, серед торгових марок якого Beko, Grundig, Blomberg та інші. Пізніше з-за своєї пристрасті до моди він продовжив кар’єру в fashion-рітейлі.

За 20 років кар’єри Сердар обіймав різні керівні посади в провідних компаніях Туреччини. В даний час він працює в Defacto Retail з більш, ніж 10 000 співробітників і доходом в $850 млн за 13 років. За ці роки він брав участь у відкритті понад 400 універмагів, загальна торгова площа яких сягає 500 000 кв. м. А нещодавно Сердар Ерсой ініціював придбання компанією Defacto бренду C&A, який об’єднує 16 магазинів і 25 000 кв. м торговельних площ.

У Defacto Сердар Ерсой керує департаментом розвитку, міжнародним відділом оптових продажів та відділу розширення. Також він відповідає за бюджет розширення, повернення інвестицій і можливість розширення мережі в Туреччині і за її межами. Сердар керує командою, яка відповідає за вихід на нові ринки, аналіз ринку, SWOT і PEST аналіз для нових напрямів розширення.

20 років роботи на ринку рітейлу та залучення нових інвестицій дали Сердару можливість бачити макро-картину інвестицій, здатність мислити глобально та діяти локально.

Торгова марка Koton була заснована в 1988 році і почала свою діяльність з пошиття невеликих партій одягу на експорт. Зараз Кoton – це не тільки відомий у всій Європі бренд, але і велика мережа магазинів, які займаються реалізацією власної продукції. Станом на вересень 2017 року мережа Koton налічувала близько 300 магазинів в Туреччині і майже 200 торгових точок за її межами.

Турецький бренд працює в сегменті Fast Fashion, який передбачає часту зміну колекцій і, як правило, одяг за доступними цінами. Найбільш відомі торгові мережі, які працюють за такої моделі – Zara, H&M і Mango. Koton щорічно випускає близько 50 нових колекцій з загальною кількістю моделей до 10 000 одиниць. Бренд виробляє чоловічу і жіночу одяг, яка в основному орієнтована на молодих людей. В асортименті продукції: трикотаж, сорочки, блузи, джинси, брюки, спідниці, сукні, футболки, толстовки, светри, куртки, взуття, сумки та біжутерія.

Альпер Акін є начальником відділу будівництва компанії Кoton. За 5 років роботи в Кoton він керував більш ніж 300 відкриттями магазинів у 29 країнах на 3 континентах. Саме його команда у співпраці з іншими відділами представляє нові магазини своїм клієнтам. Альпер Акін відкривав перші магазини мережі в таких країнах, як Німеччина, Франція, Марокко і Білорусь. Він же представить мережу на українському ринку.

Нагадаємо, раніше до участі у виставці приєдналися такі компанії як Arricano, Іммошан, Budhouse group, Піраміда, ТРЦ RETROVILLE, JLL та багато інших. З програмою заходу можна ознайомитися по посиланню.

Друга міжнародна спеціалізована виставка індустрії рітейлу та девелопменту RDBEхро-2018 відбудеться вже 29-30 березня 2018 року в столичному НСК «Олімпійський». Вона буде проходити у двох форматах: паралельно з масштабною экспозоной, на RDBEхро будуть проходити конференції за участю провідних фахівців сфери роздрібної торгівлі та комерційної нерухомості.

Більше інформації про RDBExpo – 2018

[su_button url=”https://rdbexpo-2018.ticketforevent.com” style=”glass” background=”#e4090d” size=”7″ wide=”yes” center=”yes”]КУПИТИ КВИТКИ[/su_button]

Олеся Кобцева — Client manager

+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua

КОНТАКТИ З ПИТАНЬ РОЗМІЩЕННЯ СТЕНДІВ І ПАРТНЕРСТВА:

Поліна Павличенко — Head of sales department

+38 063 315 04 38 / p.pavlichenko@rau.ua

Едуард КовтунPartnership manager

+38 073 213 50 61/ e.kovtun@rau.ua

Читайте також

Повна оновлена програма RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018


До останніх новин До популярних новин Підписатись на TG канал

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

Три супермаркети Сільпо увійшли до переліку найкращих магазинів Європи за дизайном (фотоогляд)

До вибору найкращих супермаркетів Європи за версією конкурсу Europe’s Finest Store 2025 потрапили три дизайнерські супермаркети...
time icon  
  3384
Усі новини ринку