
Ролики тижня: Ukrnafta, Нова пошта, АЗК WOG, Епіцентр, Skvot


За підрахунками компанії Cushman & Wakefield витрати на нерухомість складають всього 4,3% від загальних витрат на логістику, тоді як на транспорт припадає 50,3%.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як показало дослідження міжнародної консалтингової компанії Cushman & Wakefield, на доставку останньої милі може витрачатися більше половини від загальних витрат ланцюжка поставок електронної комерції. Незважаючи на значно більш високі орендні ставки, витрати на доставку останньої милі нижче у міських складів.
Зменшення відстані від міського складу до першого пункту доставки на 10 хвилин економить 1 млн євро на рік.
Результати звіту «Остання ланка: кількісна оцінка вартості» обчислені за допомогою моделі «Загальна вартість останньої ланки», яка дозволяє девелоперам, інвесторам і орендарям кількісно визначити вартість доставки останньої ланки. «Остання ланка» відноситься до крайнього етапу в ланцюзі постачань електронної комерції, незалежно від того, проводиться вона автомобілем або на електровелосипеді, в міських або сільських районах, до пункту самовивозу або додому.
Опитування, проведене в деяких європейських країнах у 2017 та 2018 роках, показало, що очікування споживачів щодо швидкості доставки ростуть.
Управління останньою ланкою має дуже важливий вплив на час доставки та її вартість. Cushman & Wakefield пов’язує величезну частку витрат на доставку останньої милі з неефективним транспортуванням, особливо це стосується густонаселених європейських міст з постійними пробками.
Аналіз чотирьох європейських ринків – Лондона, Парижа, Мадрида і Мілана – показав, що незважаючи на більш високі орендні ставки, міські склади постійно знижують вартість останньої ланки доставки в порівнянні з розподільними центрами, які зазвичай розташовані за межами міст. Використання міських складів скорочує витрати на заробітну плату водіїв, витрату палива і навіть оптимізує використання автомобілів. Підраховано, що скорочення міської логістики на 20 хвилин дозволяє економити до 2 млн євро в рік (або 4 млн євро на рік в Парижі).
Місто | Різниця між орендними ставками в міських складах та розподільчих центрах | Пенетрація електронної комерції |
Париж | До 500% | 76% |
Лондон | До 400% | 96% |
Мадрид | До 200% | 63% |
Мілан | До 25% | 48% |
Дмитро Пасенков, керівник департаменту складської і логістичної нерухомості Cushman & Wakefield в Україні, так прокоментував результати дослідження: “Високі орендні ставки на міські та приміські склади в Європі виправдовують себе завдяки величезній економії загальних транспортних витрат і істотного скорочення часу на доставку. Рівень цих орендних ставок відображає зрілість ринку електронної комерції в кожному місті і потребу в таких складах. Європейські компанії враховують цю тенденцію для прийняття бізнес-рішень по управлінню нерухомістю, реструктуризації портфеля, вибору земельної ділянки та оптимізації маршрутів доставки”.
Остання ланка, за його словами, є найдорожчою частиною логістичного ланцюжка поставок, але це також єдина ланка електронної комерції, де відбувається взаємодія з клієнтом в реальному житті.
Оптимізація останньої ланки не тільки здатна збільшити доходи, але і поліпшити загальну репутацію компанії завдяки якісному та швидкому обслуговуванню клієнтів.
У довгостроковій перспективі експерти компанії Cushman & Wakefield очікують, що зелені рішення і технології дозволять додатково підвищити ефективність дистрибуції. Легалізація в Європі технології автономних транспортних засобів може революційно вплинути на транспортні витрати і створити нові ланцюги поставок.
Довідка. Cushman & Wakefield – провідна міжнародна компанія, що надає консалтингові та агентські послуги в сфері комерційної нерухомості. Вона входить в число найбільших консалтингових компаній у сфері комерційної нерухомості в світі з доходом $8,2 млрд за основними бізнес-напрямками: агентські послуги в сфері комерційної нерухомості, консалтинг з питань девелопменту, ринки капіталу, оцінка, управління проектами.
Читайте також –
Без паперу: як впровадження електронної ТТН вплине на рітейл і логістику