Новий Cosmopolit: за рахунок реконцепції ТРЦ планує збільшити відвідуваність на третину

Новий Cosmopolit: за рахунок реконцепції ТРЦ планує збільшити відвідуваність на третину

03.04.2018 08:15
  813
Дарья Златьева

Компанія JLL розробила стратегію розвитку МФК Cosmopolit: тут з’являться фуд-корт, дитячий розважальний центр, збільшиться парковка і зміниться дизайн – як внутрішній так і зовнішній.
Під час виступу на сесії “Презентація нових торгових центрів” на RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS EXPO 2018 керівник відділу торговельних площ JLL в Україні Катерина Весна розповіла про те, які зміни відбудуться в ТРЦ Cosmopolit найближчим часом. Як зміниться пул орендарів, які нові функціональні зони з’являться, як зміняться існуючі, яку аудиторію планують залучити і яких показників за рахунок цих змін досягти.

Київ – одне з міст України з найвищим торговим потенціалом, але в той же час – і з найбільшою кількістю проектів, особливо на Правому березі. МФК Cosmopolit складається з готелю і конгрес-центру Mercure, торгового центру загальною площею 105 000 кв. м (орендна – 70 000 кв. м) і бізнес центру на 8500 кв. м. Парковка розрахована на більш ніж 1000 місць. Торгово-розважальний центр щодня відвідують від 25 000 до 30 000 чоловік. За рахунок реалізації нової стратегії, яку розробила компанія JLL, планується збільшення цього показника до 35 000-40 000 чоловік в день.

Переваги проекту

Поруч з Cosmopolit відсутні подібні торгово-розважальні об’єкти в безпосередній близькості, він має зручні під’їзні шляхи, зону охоплення в понад 1,2 млн осіб, перевірену концепцію, що дозволяє збалансувати операторів розваг і торгівлі, оптимальний бренд-мікс, в якому присутні основні гравці.

“Розташування та базові характеристики об’єкта відповідають всім вимогам, щоб бути успішним: це і місце розташування, і зона охоплення, і досвідчена команда, успішні орендарі середнього плюс і преміум сегментів, сильні якірні орендарі, які в цьому об’єкті мають кращі показники своєї мережі”, – зазначила Весна.

Перед JLL стоїть завдання збільшити відвідуваність, час перебування, частоту візитів, заповнення затребуваних ніш, спростити навігацію і розширити зони охоплення.

Що зміниться: пул орендарів, фудкорт, дизайн

Cosmopolit має свою історію і лояльного відвідувача. Торгово-розважальний центр виконаний в сучасному дизайні в стилі Loft, тому в JLL не пропонували радикально міняти дизайн і щось перебудовувати. Перші зміни торкнуться інтер’єру вхідної групи і атріумів в блоці Б: згідно з планом, сходи замінять ескалатори.

Також в ТРЦ з’явиться фуд-корт, який раніше був не передбачений. Компанія JLL має підрозділ, який відповідає за відстеження останніх світових тенденцій в цьому сегменті, тому наповнить фудкорт якісними орендарями, які дозволять ТРЦ залучити додатковий трафік.

Зміниться і зона кінотеатру Батерфляй. Продовжуючи стиль Loft, в JLL запропонували надати родзинку цієї локації за допомогою яскравих цікавих деталей.

Всі зміни спрямовані на залучення молодої аудиторії. “Аудиторію ВНЗ і студентських містечок необхідно залучити в ТРЦ. Ми створюємо пропозицію, яка її зацікавить “, – говорить Катерина Весна.
Магнітом для цього потоку відвідувачів стане блок А, де буде розташований фуд-корт і змінений пул орендарів.

“Ми направили пропозиції всім якісним якірним орендарям, які працюють в середньому і сегменті доступної моди. Проект оцінюється потенційними орендарями дуже високо, в першу чергу, звичайно, завдяки його локації “, – зазначає Весна.

Зміни торкнуться і дитячого розважального центру. “Ми надамо працюючим мамам можливість відпочити і зробити необхідні покупки для сім’ї”, – додає Весна.

У ТРЦ працюють добре відомі ринку оператори: Weekend MaxMara, MarcCain, Colins, Ostin, Pandora, Womensecret, Lewis, Argo center, Mikki Chikko, Mothercare, Рimkie, Comfy, Intertop, Marc Aurel і інші.
За словами Катерини Весни, частина з них планує розширити перелік брендів, що представляються.

Ще одна зміна торкнеться парковки: зону на 1000 паркомісць влітку 2018 планують значно розширити.

Читайте також –

Рітейл Парк Петрівка: чим здивує перший в Україні Strip-mall (фоторепортаж)


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  42
Усі новини ринку