Мережа Comfy змінила бренд-айдентику

Мережа Comfy змінила бренд-айдентику

04.04.2018 08:05
  827
rau

Нову стилістку для Comfy розробило креативне агентство Banda.

Мультіканальний ритейлер побутової техніки та електроніки Comfy презентував оновлений візуальний стиль. Нова бренд-айдентіка буде активно використовуватися у всій маркетинговій комунікації, а також буде впроваджена в оформлення роздрібних магазинів.

Таке рішення було продиктовано необхідністю створити паралель між основною комунікацією компанії і її візуальним представленням. Поки компанія експериментувала з форматами – знімала сміливі ролики і створювала помітні історії, її брендинг був не таким емоційним.

«Для багатьох українців покупка в побутової техніки, гаджетів – це важлива подія, привід для свята і джерело радості. Тому ми вирішили показати візуально як виглядає радість від покупки »- коментує Head of Brand and Digital marketing, Олександр Жиляєв.

Новий брендинг повністю заснований на емоціях і радості від покупки. Як стверджують в компанії, вони “забрендувати щастя” і створили свій власний “Пуш” – символ, що передає головні емоції від покупки. Це суперматеріал, який метафорично символізує щастя і робить бренд живим. Матеріал може приймати будь-яку форму і створювати таким чином різний зміст: від статичної картинки до анімованих героїв. Він може акцентувати увагу на щось значуще або просто розважати.

  «Наша місія – спрощувати життя людей. Ми продаємо технології і як ніхто розуміємо швидкість змін сьогодні. У новому стилі ми хотіли відобразити динаміку змін і швидкість COMFY. Показати бренд яскравим, життєрадісним і молодим »- говорить Head of Marketing & e-commerce, Наталія Кошова.

Читайте також –

Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня 2018 від рітейлерів і брендів


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

Metro Україна доєдналась до масштабного проєкту зі збору використаних батарейок різних типів за ініціативи “Батарейки, здавайтеся!”

 У кожному торговельному центрі незабаром з’являться спеціальні контейнери. Компанії, що є власником бренду...
time icon  
  39
Усі новини ринку