
Як українці святкували перші дні літа: Добірка найкращих мемів про операцію Павутина та черговий підрив кримського мосту


Нову стилістку для Comfy розробило креативне агентство Banda.
Мультіканальний ритейлер побутової техніки та електроніки Comfy презентував оновлений візуальний стиль. Нова бренд-айдентіка буде активно використовуватися у всій маркетинговій комунікації, а також буде впроваджена в оформлення роздрібних магазинів.
Таке рішення було продиктовано необхідністю створити паралель між основною комунікацією компанії і її візуальним представленням. Поки компанія експериментувала з форматами – знімала сміливі ролики і створювала помітні історії, її брендинг був не таким емоційним.
«Для багатьох українців покупка в побутової техніки, гаджетів – це важлива подія, привід для свята і джерело радості. Тому ми вирішили показати візуально як виглядає радість від покупки »- коментує Head of Brand and Digital marketing, Олександр Жиляєв.
Новий брендинг повністю заснований на емоціях і радості від покупки. Як стверджують в компанії, вони “забрендувати щастя” і створили свій власний “Пуш” – символ, що передає головні емоції від покупки. Це суперматеріал, який метафорично символізує щастя і робить бренд живим. Матеріал може приймати будь-яку форму і створювати таким чином різний зміст: від статичної картинки до анімованих героїв. Він може акцентувати увагу на щось значуще або просто розважати.
«Наша місія – спрощувати життя людей. Ми продаємо технології і як ніхто розуміємо швидкість змін сьогодні. У новому стилі ми хотіли відобразити динаміку змін і швидкість COMFY. Показати бренд яскравим, життєрадісним і молодим »- говорить Head of Marketing & e-commerce, Наталія Кошова.
Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня 2018 від рітейлерів і брендів