Головна > Досвід > Маркетинг > Мережа Comfy змінила бренд-айдентику
Мережа Comfy змінила бренд-айдентику

Мережа Comfy змінила бренд-айдентику

Нову стилістку для Comfy розробило креативне агентство Banda.

Мультіканальний ритейлер побутової техніки та електроніки Comfy презентував оновлений візуальний стиль. Нова бренд-айдентіка буде активно використовуватися у всій маркетинговій комунікації, а також буде впроваджена в оформлення роздрібних магазинів.

Таке рішення було продиктовано необхідністю створити паралель між основною комунікацією компанії і її візуальним представленням. Поки компанія експериментувала з форматами – знімала сміливі ролики і створювала помітні історії, її брендинг був не таким емоційним.

«Для багатьох українців покупка в побутової техніки, гаджетів – це важлива подія, привід для свята і джерело радості. Тому ми вирішили показати візуально як виглядає радість від покупки »- коментує Head of Brand and Digital marketing, Олександр Жиляєв.

Новий брендинг повністю заснований на емоціях і радості від покупки. Як стверджують в компанії, вони “забрендувати щастя” і створили свій власний “Пуш” – символ, що передає головні емоції від покупки. Це суперматеріал, який метафорично символізує щастя і робить бренд живим. Матеріал може приймати будь-яку форму і створювати таким чином різний зміст: від статичної картинки до анімованих героїв. Він може акцентувати увагу на щось значуще або просто розважати.

  «Наша місія – спрощувати життя людей. Ми продаємо технології і як ніхто розуміємо швидкість змін сьогодні. У новому стилі ми хотіли відобразити динаміку змін і швидкість COMFY. Показати бренд яскравим, життєрадісним і молодим »- говорить Head of Marketing & e-commerce, Наталія Кошова.

Читайте також –

Найкращі жарти та розіграші на 1 квітня 2018 від рітейлерів і брендів

Про автора