
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Директором з маркетингу мережі магазинів Varus призначений Володимир Соболев. Раніше він займав пост директора з digital-маркетингу ПриватБанку.
Цей матеріал доступний російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба Varus, Володимир має значний досвід роботи у маркетингу. До команди Varus він перейшов із найбільшого банку Східної Європи – ПриватБанку. Там топ-менеджер майже три роки займав пост директора з digital-маркетингу, відповідаючи за онлайн-комунікації та нестандартні маркетингові проекти.
Володимир закінчив Харківський державний університет, де отримав PhD degree in Economics (Measuring the marketing effectiveness of retailers), та встиг підвищити софт та хард скіллз у Stanford University за спеціалізацією Design Thinking. Його професійний маркетинг досвід становить понад вісім років. З 2014-го по 2017-й він займав керівні посади в маркетингових підрозділах компаній Brander та Artstep. Працював з такими брендами, як Shatel, Maxus, EnglishHome i Альфа Банк. Серед кейсів в його портфоліо: створення маркетингових стратегій та запуск кампаній нового типу, реалізація масштабних всеукраїнських і регіональних комплексних digital-проектів.
«Ми дуже раді, що Володимир приєднався до нашої команди. Український ринок рітейлу дає нам безліч можливостей й ми переконані, що завдяки своєму digital-досвіду Володимир допоможе переосмислити підходи в комунікації з Клієнтами», – прокоментувала призначення СЕО мережі Varus Наталія Азюковська.
«Очолити департамент маркетингу Varus – значний особистий та професійний виклик. Це завжди круто коли тебе оточують люди, які мотивують, підтримують, надихають та власним прикладом демонструють сильні компетенції у прийнятті стратегічно важливих для бізнесу рішень. В мене багато планів та ідей, які ми почнемо реалізувати вже найближчим часом з маркетинг-командою», – підкреслив Володимир Соболев.
Нагадаємо, для пошуку спеціаліста на посаду маркетинг-директора в мережі Varus вдалися до нестандартного рішення: компанія вирішила приймати всі резюме на посаду виключно у відео-форматі. «У меседжі з відмови від бумажних відеорезюме, ми прагнули доповнити команду людиною, яка не боїться вийти за рамки звичних форматів», – пояснила HRD Varus Ірина Безлєпкіна.
Довідка. Varus – національна мережа супермаркетів, представлена на ринку продуктового роздробу України компанією Омега. Перший супермаркет мережі відкрився в 2003 році в Дніпрі. Станом на 27 березня 2020 року торговельна мережа нараховувала 94 супермаркети, загальною торговельною площею 88 242 кв. м. Мережа супермаркетів Varus входить в число найбільших FMCG-мереж по товарообігу за даними Асоціації рітейлерів України.
Читайте також –
Призначення в рітейлі: Multiplex, Arricano, Ашан, Drеam Town, Будинок Іграшок та інші