Цитрус відкрив магазин у новому форматі в київському ТРЦ Dream Town (+фото)
Мережа магазинів Цитрус оновлює концепцію своїх магазинів, додаючи в них ще більше інтерактивних зон.
Як повідомила RAU прес-служба мережі, першим оновлений дизайн отримав київський магазин, розташований в ТРЦ Dream Town. Його площа зросла майже в півтора рази з 420 до 600 кв. м, а всередині з’явилося дев’ять тематичних зон, вісім з яких є інтерактивними.
Що змінилося
Зросла площа магазину, що дозволило розмістити в ньому більше товарів, створити шість додаткових зон, де відвідувачі можуть не лише дізнатися про технічні можливості гаджетів, але і протестувати їх. В центрі магазину з’явився шестиметровий проекційний екран для трансляції промороликів.
Нові шість зон:
- розумний будинок (роботи-пилососи, камери спостереження, розумні чайники, тестери etc);
- 3D-ручки і 3D-принтери;
- ТВ-зона (телевізори та ігрові приставки);
- зона релаксації (масажні крісла);
- beauty-зона (засоби по догляду за тілом та обличчям: вакуумні очисники, масажери);
- дитяча зона (інтерактивний стіл Think Touch і Android-планшети для того, щоб зайняти дітей).
Всі пристрої в магазині (крім гаджетів для гігієни) можна брати в руки і користуватися ними. Це можливість отримати реальний досвід без покупки пристрою. Наприклад, отримати перший урок їзди на електричному гироборде, влаштувати стрілянину з унікальною для нашого ринку автоматичної гармати з використанням шолома віртуальної реальності або розслабитися в масажному кріслі. При цьому можна залишити дітей у спеціальній зоні, де вони зможуть весело провести час за грою з інтерактивним столом Think Touch, що працюють під управлінням Android.
«Ми хочемо перетворити магазини Цитрус в постійні виставки передових технологій і сучасних гаджетів, — коментує трансформацію магазину Юлія Дробишева, директор з PR Цитрус, — Наші магазини вже є точкою тяжіння для всіх, хто цікавиться сучасними технологіями. І ми хочемо, щоб вони стали центрами розваг та інновацій для українських споживачів. До кінця цього року планується провести редизайн всіх наших флагманських магазинів».
Довідка. Цитрус — національна мережа магазинів електроніки, заснована в 2000 році. На даний момент вона включає 50 магазинів, що працюють у форматі інноваційних розважальних центрів з відкритим доступом до товарів, інтерактивними зонами віртуальної реальності, електротранспорту, пристроїв розумного будинку. Цитрус розвиває власну мережу авторизованих сервісних центрів і пунктів прокату електротранспорту, а також не мають аналогів освітніх просторів ЦеХАБ та Цитрус Академія в флагманських магазинах мережі.