Ціна може бути символічною: навіщо французи купили Brocard Україна
За оцінками Forbes Ukraine, до війни вартість української мережі магазинів косметики та парфумерії Brocard становила $40-50 млн. Але зараз, як вважають джерела видання, сума угоди може бути символічною.
Як пише Forbes, видання отримала письмовий коментар щодо цієї угоди у засновника покупця Brocard Україна – компанії Philippe Benacin Holding – Філіпа Бенасіна. За його словами, однією з причин покупки мережі була необхідність врятувати косметичну компанію. «Враховуючи обставини, треба було швидко захистити роздрібний бізнес [Brocard] в Україні», — написав він.
Forbes Ukraine нагадує, що компанія, через те, що мала російського бенефіціара, могла потрапити під дію Закону України «Про основні засади примусового вилучення в Україні обʼєктів права власності Російської Федерації та її резидентів».
На даний час Brocard не працює половина магазинів, мережа затримує орендні платежі, а її рахунки, ймовірніше всього, заблоковані. Про це Forbes розповіли два топ-менеджери зі сфери комерцiйноi нерухомостi та генеральний директор одного зі столичних ТРЦ.
Проте, бажання врятувати бізнес — не єдина причина покупки мережі Brocard. Як зазначає Філіп Бенасін, «сума угоди була невеликою». Розкривати її він не захотів. За оцінкою Forbes, нинішня вартість мережі Brocard становить $15–20 млн. Довоєнна — $40–50 млн. Проте, як зазначає засновник інвесткомпанії Concorde Capital Ігор Мазепа, ціна угоди могла бути символічною. З ним згоден ще один український інвестбанкір, який спеціалізується на косметичному ринку. Він спілкувався з Forbes анонімно через корпоративні правила.
Щодо майбутнього мережі Brocard, Бенасін повідомив, що холдинг не планує змінювати топ-менеджмент компанії. «Плани холдингу абсолютно ясні: зберегти активи Brocard та якомога швидше відновити роботу компанії», — написав бізнесмен.
Читайте також –
Українську мережу магазинів Brocard купив французький парфумерний холдінг Philippe Benacin Holding