
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


Чорна п’ятниця в 2017 році б’є рекорди: у США обсяг продажів в інтернет магазинах на Black Friday зріс на 16,9% і склав $5 млрд, а в Україні значно зросли покупки з мобільних.
Платіжний сервіс WayForPay проаналізував онлайн покупки українців і виділив основні тренди головного дня розпродажів.
У боротьбі за покупця Чорна п’ятниця в Україні в 2017 році у багатьох онлайн-рітейлерів стартувала раніше. За даними WayForPay, вже з 20 листопада відзначався приріст кількості покупок на 27% в порівнянні зі звичайними днями. В саму п’ятницю кількість онлайн платежів зросла на 70%.
Середній чек українців на Black Friday виріс на 28% в порівнянні з середньою сумою покупки в Чорну п’ятницю в минулому році.
У США близько 40% онлайн покупок в цю Чорну п’ятницю було зроблено з мобільних. Схожий показник і у українців – 39% платежів було здійснено з мобільних пристроїв, що майже в два рази більше показника в цей день в 2016 році. При цьому середня сума покупки зі смартфонів практично не змінилася – приріст всього на 5%.
В Америці, в день проведення Чорної п’ятниці працівники, як правило, беруть вихідний. В Україні, за даними WayForPay, пік покупок також прийшовся на період робочого часу – з 10.00 до 13.00.
При цьому середній чек збільшувався після 18.00, що може говорити про те, що до більш дорогих покупок українці підходять більш виважено, не поєднуючи шопінг з роботою.
У топ-5 областей за кількістю онлайн оплат в Чорну п’ятницю потрапили Київська, Тернопільська, Одеська, Львівська та Дніпропетровська області. При цьому п’ятірка лідерів за середнім чеком інша. Наприклад, у Львівській області середня сума покупки майже на 30% перевищувала розмір середнього чека по Україні.
Читайте також –
Підсумки Чорної п’ятниці: український e-commerce відзначає зростання продажів до 2,5 раз