Владислав Чечоткін, Rozetka: Замість мобільних телефонів вчимося продавати гречку

Владислав Чечоткін, Rozetka: Замість мобільних телефонів вчимося продавати гречку

03.04.2020 11:47
  536
rau

Засновник інтернет-супермаркету Rozetka про роботу компанії в період карантину, а також кризу та її вплив на компанію.

Цей матеріал доступний російською мовою

Владислав Чечоткін – засновник найбільшого маркетплейсу в Україні Rozetka. Після введення в Україні карантину кількість онлайн-замовлень в компанії зросла в рази, тому їй довелося шукати додаткові складські приміщення для зберігання товару. Портал MC Today розпитав у бізнесмена про зміни показників роботи Rozetka, а також про те, як компанія справляється з кризою, розподіляє фінансові ресурси і працює з персоналом. Редакція RAU публікує адаптовану версію матеріалу.

Про ключові показники та операційну діяльність

У нас з’явилася нова стаття витрат: карантинні заходи. Це обслуговування всіх точок самовивозу і забезпечення кур’єрів. Ми у величезних обсягах закуповуємо маски і захисні окуляри для співробітників, в кожній точці самовивозу є санітайзери та вказівники на підлозі про дотримання відстані в черзі.

Під загрозою опинилися проекти з тривалим терміном окупності. Витрати на операційну діяльність компанії повністю покриваємо.

Зараз дуже складно кожен день доставляти людей на робочі місця. На це теж йде багато ресурсів – і фінансових, і операційних. Що стосується прибутку, то говорити про це зараз складно, оскільки ситуація змінюється щодня. У нас помітно зросла вартість обробки замовлень.

Чек став довшим, але сума всіх покупок зменшилася, адже самі товари в чеку тепер дешевше. Це пов’язано з тим, що зараз попит припадає на продукти і товари першої необхідності.

Про найпопулярніші товари в період карантину

Зараз у нас купують те, за чим раніше ходили в супермаркети. Клієнтів і замовлень стало в рази більше. Більше купують продукти харчування та побутову хімію. Ми спостерігаємо небувале зростання продажів товарів для фітнесу – на 250%. Ще на 280% популярнішими стали товари для творчості, на 156% – настільні ігри та на 40% – книги.

Інтерес покупців до побутову техніку та електроніки знизився на 37%. Тепер замість продажу мобільних телефонів, навушників та інших пристроїв ми вчимося системно реалізовувати гречку, туалетний папір і антисептики.

В останні два тижні постійно стикаємося з перевантаженими лініями контакт-центру і нестачею кур’єрів. Зараз працюємо над розвитком відділу логістики: залучаємо нових працівників на склади, а також кур’єрів і експедиторів.

Про роботу з персоналом і вільний час

У нас в компанії працюють близько 4000 співробітників. Нікого з них не звільняли. Зарплати також не скорочували і не плануємо найближчим часом. Коштів вистачає, тому будемо до останнього утримувати на звичному рівні.

У перший же день карантину ми перевели на «удальонку» понад тисячу співробітників. Але є працівники складів, кур’єри і експедитори – вони як і раніше кожен день ходять на роботу.

З хлопцями на «удальонці» ми щоранку влаштовуємо планерку по відеозв’язку: обмінюємося новинами, складаємо план на день і визначаємо пріоритети кожного відділу.

З тих пір як почався карантин, вільного часу практично немає. У компанії постійно відбуваються зміни, нам потрібно адаптуватися і оперативно приймати рішення. Якщо мені вдається звільнити годину-другу, я присвячую її сім’ї.

За матеріалами: MC Today

Читайте також –

Rozetka почала масово відключати постачальників і прибирати їх товари з маркетплейсу


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку