CEO ЦУМ Київ Євген Мамай: Не кожен, хто має гроші на оренду, може бути у нас представлений

CEO ЦУМ Київ Євген Мамай: Не кожен, хто має гроші на оренду, може бути у нас представлений

14.01.2020 08:05
  1042
rau

Директор Центрального столичного універмагу про те, як змінився об’єкт під його керівництвом, і що допоможе торговому центру з 80-річною історією бути актуальним ще не один десяток років.

Цей матеріал доступний російською мовою

Євген Мамай прийшов в ЦУМ у вересні 2018-го, і його першим завданням був перегляд стратегії розвитку універмагу. В інтерв’ю для L’Officiel він розповів, що на опрацювання бізнес-моделі, сегментів, товарних категорій, оцінку ринку, цільових аудиторій пішло приблизно шість місяців. Також була проведена робота над помилками і укріплена команда. RAU вибрав найцікавіше з його розповіді.

Про підбір брендів

З моменту відкриття в ЦУМ були представлені всі можливі сегменти: від мас-маркету до люкса. Ми збалансували матрицю пропозиції і отримали «піраміду», в якій 20% відведено люксовим брендам, 30-40% – преміальним брендам, і до 50% – брендам категорії upmarket. Ми виробили для себе правило, за яким відфільтровуємо проекти в ЦУМ. Вони повинні відповідати одночасно трьом або як мінімум одному з критеріїв: преміальність, ексклюзивність, селективність. Ми стаємо тим місцем, куди люди приходять за унікальною пропозицією і досвідом.

Щоб якісно управляти бренд-портфелем, ми активно розвиваємо модель власної закупівлі: під прямим управлінням ЦУМ більше 200 брендів, багато з яких представлені ексклюзивно.

Про цільову аудиторію

Сучасному споживачу вже не цікавий продукт сам по собі. Товарної пропозиції більш ніж достатньо: інтернет-магазини, бутіки, концепт-стори та універмаги, в Україні і за кордоном. Те, що дійсно може залучити покупця у фізичний магазин сьогодні, – це досвід. Так сформувалося поняття experiential retail – ключовий елемент нашої стратегії. Три з восьми поверхів ми віддаємо під entertainment-проекти: концерт-хол на даху (отримав нагороду World Finest Club в 2019 році. – прим. ред.), Перший преміальний кінотеатр на сьомому поверсі, фуд-хол на шостому поверсі, скоро будуть відкриватися нові бари на інших поверхах. До речі, навпроти кінотеатру ми відкриваємо Milk Bar – дуже успішний проект Ані Козаченко. Їжу звідти можна буде замовляти прямо в зали кінотеатру.

Про товари made in Ukraine

Зараз у нас близько 50% брендів – українські. Серед них – Ksenia Schnаider, Sleeper, Katsurina, T. Mosca і багато інших дуже успішних брендів. Перше, що я зробив ще на початку року, – перевів відповідальність за українських дизайнерів з відділу оренди у відділ закупівель, тому підхід до українських дизайнерів не відрізняється від підходу до брендів, які ми імпортуємо безпосередньо, – всі вони проходять селекцію.

Тобто не кожен бажаючий, хто має гроші на оренду, може бути тут представлений. Ми відбираємо найкращі бренди, щоб збалансувати категорійну пропозицію, сформувати комплементарне сусідство. Як результат, ми отримали 50% зростання в цій категорії. Ми виділили окремого менеджера, який займається суто українськими дизайнерами, і він цю модель успішно розвиває.

Про зміни в ЦУМ

Зміни відбуваються щодня, і це наша сильна перевага: ми гнучкіші за рахунок формату універмагу. Міняємо експозицію, бренди, корнери, відкриваємо popup-магазини. Восени відкрили департамент чоловічого формального одягу, департамент чоловічого взуття, streetwear-відділ. На 2020 рік заплановано понад 10 великих нових проектів.

Ми прийшли до висновку, що ЦУМ – мультифункціональне місце: у нас вісім поверхів з різним категорійним наповненням. Це дало можливість підрахувати, що у нас є близько 25 цільових аудиторій, якими ми управляємо.

На моноаудіторію ЦУМ ніколи не зможе працювати. Єдине, що об’єднує всі ці аудиторії, – купівельна спроможність.

Про онлайн-продажі

У квітні ми запустили онлайн магазин tsum.ua – тепер бренди власної закупівлі доступні для замовлень по всій Україні. Також у нас з’явився сервіс click & collect: ви можете забирати свої замовлення в спеціальному відділі з примірочною та послугами стиліста.

Восени до нашої команди приєднався sustainability-менеджер. Ми створили комітет, який буде займатися екологічними змінами в операційній діяльності ЦУМ: paper-free-офіс, сортування відходів по семи категоріях, розумне витрачання води і електроенергії, переробка органічних відходів та багато інших проектів також заплановано на 2020 рік.

Джерело L’Officiel

Читайте також –

ЦУМ презентував фільм про історію головного універмагу України


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку