У мережі Брусничка новий керівник – Сергій Бєляєв

У мережі Брусничка новий керівник – Сергій Бєляєв

16.05.2018 04:05
  2303
Виктор Нагорский

Компанію Український Рітейл, що входить до групи СКМ Ріната Ахметова і розвиває торговельну мережу Брусничка, з 16 травня очолив Сергій Бєляєв.

Як повідомила RAU прес-служба рітейлера, головними завданнями Бєляєва на посаді будуть загальне керівництво компанією відповідно до стратегічних бізнес-цілей, розвиток потенціалу торгової мережі як активного учасника ринку українського рітейлу, і управління інвестиційним портфелем.

«В останні роки перед компанією Український Рітейл, як і перед будь-яким українським бізнесом, стоять серйозні зовнішні виклики. Незважаючи на це, компанія демонструє позитивну динаміку. Зараз Український Рітейл оновлює стратегію своєї діяльності – в найближчі п’ять років перед нами стоятимуть серйозні цілі щодо розвитку компанії і розширення її присутності на ринку», – прокоментував своє призначення Сергій Бєляєв.

Топ-менеджер працює в торговельній мережі вже три роки. Раніше він обіймав посаду фінансового директора, а з 20 квітня 2017 року був призначений на посаду виконуючого обов’язки директора компанії Український Рітейл.

Сергій закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю фінанси та кредит. У 1992 році завершив навчання в Українській банківській школі (кваліфікація – фахівець банківської справи), а в 2014-му – Києво-Могилянську Бізнес Школу, отримав ступінь MBA (програма «Енергія Знань»).

Свою трудову діяльність Бєляєв почав в 1992 році в Кіровоградському регіональному відділенні Промінвестбанку. Пройшов шлях від посади економіста до керуючого філією банку в Одесі. Пізніше обіймав посаду директора департаменту корпоративних клієнтів в «АКБ «Київ», а також директора з фінансів в «ДТЕК Крименерго».

Довідка. Компанія Український Рітейл була заснована 13 вересня 2006 року. Вона входить до складу фінансово-промислової групи СКМ і здійснює розвиток торговельної мережі під ТМ Брусничка. Торгові об’єкти мережі працюють у форматі «магазин біля дому» площею 300-400 кв. м і асортиментом близько 6 000 позицій.

За результатами 2017 року компанія зайняла 7 місце серед українських торгових мереж за кількістю магазинів. Станом на січень 2018-го мережа Брусничка об’єднувала 101 магазин в Донецькій, Харківській, Дніпропетровській, Луганській, Запорізькій та Полтавській областях. Центральний офіс компанії розташований в Дніпрі, а загальна чисельність співробітників перевищує 2 600 осіб.

Читайте також –

Топ-10 найбільших торговельних мереж України за сумарною торгівельною площею


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  3