
“Не жіноча” справа: як велика війна вплинула на гендерне співвідношення в ритейлі


Серед них є й торгова точка з споруджуваному столичному ТРЦ Blockbuster Mall, яка стане однією з найбільших в торговій мережі рітейлера.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це повідомляє інформаційна агенція Interfax-Україна з посиланням на офіційну відповідь Brocard Україна. “У 2019 ми плануємо відкрити 5-7 магазинів в Києві, Львові та Запоріжжі. У відповідності зі стратегією розвитку, ми відкриваємо магазини в торгових центрах, і відкриття заплановані переважно в споруджуваних на даний момент об’єктах. Відповідно, графік запуску магазинів залежить від готовності ТРЦ до здачі, тому може змінюватися із незалежних від нас причин, – відзначили в компанії. – З іншого боку, ми не виключаємо й відкриття точок понад існуючого на даний момент плану – при пропозиції вигідних умов оренди від уже працюючих ТЦ, які нам стратегічно можуть бути цікаві”.
Один із найбільших магазинів мережі буде відкритий в споруджуваному ТРЦ Blockbuster Mall, відкриття якого було перенесено на лютий 2019 року (раніше планувалося в кінці 2018 року). Як відзначили в Brocard Україна, в лютому-2019 планується відкриття магазину Brocard Niche Bar у Львові. До кінця року магазини даного бренду з’являться в Харкові і Дніпрі.
У 2018 році було відкрито чотири нові магазини Brocard, один – реконструйований. Зокрема: в київських ТЦ Ашан Rive Gauche, ТЦ Gorodok Gallery, ТРЦ Gulliver (реконструйований). В Одесі відкрито новий Brocard в ТРЦ City Center Західний і магазин Brocard Niche Bar в ТЦ Європа.
Станом на січень 2019 року ТОВ “Брокард-Україна” управляє 90 магазинами парфумерії та косметики під торговим знаком Brocard, одним – Kiehl’s і ексклюзивно розвиває бренд М.А.С в Україні (чотири торгові точки).
Читайте також –
Керуючий бізнесом Brocard: Постійні знижки – це глухий кут для рітейлера