В Україну виходять два нових бренди: італійський fashion-бренд Miss Sixty і бренд подарунків Pylones з Франції
Українська компанія підписала договір про розвиток двох мереж з продажу одягу і подарунків на території країни. Індекси споживчих настроїв і курс гривні вселяють в рітейлерів оптимізм.
Цей матеріал доступний російською мовою
Український ринок залишається привабливим для іноземних рітейлерів, пише портал НВ Бізнес. Власник компанії Zeebra Дмитро Єрмоленко, яка розвиває в Україні мережі з продажу товарів для дому Butlers і косметики Glossip, підписав договір ще з двома зарубіжними мережами, перші магазини яких будуть відкриті до кінця поточного року.
«Ми виводимо на ринок італійську мережу магазинів одягу Miss Sixty і французьку мережу подарунків Pylones. Також ведемо переговори з іншими брендами», – повідомив Дмитро НВ Бізнес. За його словами, перші магазини обох мереж відкриються в столичному ТРЦ Ocean Plaza (насправді, перша торгова точка Pylones вже розпочала роботу в ТРЦ Ocean Plaza в кінці лютого – прим. ред.) Поки що компанія має намір зосередитися на розвитку в Києві й придивляється до приміщень в інших торгових центрах.
Зараз хороший час для рітейлерів. Зміцнення гривні призвело до зростання продажів у київських магазинах з продажу одягу і взуття в минулому році на 10-15% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. «У валюті магазини стали заробляти набагато більше – ціни ж ніхто не знижував», – уточнює директор девелоперської компанії, який побажав залишитися неназваним. Більше витрачати готові й покупці.
Наприклад, у вересні минулого року індекс споживчих настроїв, який розраховує компанія Info Sapiens, досяг позначки в 97,47 пунктів із 200 можливих, хоча ще на початку року, як повідомляв НВ Бізнес, ледь перевищував позначку в 65 пунктів. Споживчий оптимізм перевищив показники періоду бурхливого економічного зростання 2004-08 років: українці менше побоюються інфляції й безробіття. Найбільш високий показник індексу споживчих настроїв (101 пункт) зафіксовано у віковій категорії від 16 до 59 років, найбільш економічно активній частині населення країни.
Зростають і доходи населення. Наприклад, якщо в січні 2019 року середня офіційна заробітна плата в Україні становила 9200 грн на місяць, в Києві – 13 700 грн на місяць, то за аналогічний період 2020 року – 10 700 і 15 800 відповідно (дані Державної служби статистики.)
Рітейлеры динамічно розвивалися і в минулому році. В 2019-му свої перші магазини в Україні відкрили 11 нових для країни брендів, серед яких: французька мережа спорттоварів Decathlon, одежні мережі Weill, Claudie Pierlot, Balmain, німецька мережа з продажу одягу та парфумерії Escada, іспанський магазин спортивних товарів Supreme, американська мережа одягу The North Face і італійська взуттєва мережа ACBC.
Джерело: НВ Бізнес
Читайте також –
Варяги в Україні: скільки яких брендів та з яких країн представлені в Україні