“Чорна п’ятниця” в Україні та світі в цифрах: інфографіка

“Чорна п’ятниця” в Україні та світі в цифрах: інфографіка

12.10.2018 08:10
  5277

Команда аналітиків Black-Friday.Global протягом декількох років збирала інформацію і підготувала цікаву статистику щодо купівельної активності в “Чорну п’ятницю” в Україні і в світі.

Традиція листопадових розпродажів, спочатку відома лише в США, протягом декількох років набула популярності буквально по всьому світу. У тому числі і в Україні. В нашій країні про “Чорної п’ятниці” знає вже 88% опитаних.

Як росте інтерес до покупок і розпродажів серед українців в листопаді? Які категорії товарів користуються найбільшим попитом? Скільки грошей українці витрачають під час цього шопінг-божевілля і як купівельна спроможність наших співвітчизників виглядає в порівнянні з іншими країнами? Щоб відповісти на ці питання, фахівці провели опитування в 55 країнах світу, проаналізували статистичні дані про “Чорної п’ятниці” і представили результати у вигляді інфографіки.

Black Friday не без причини називають феноменом. Згідно з даними Google, протягом останніх п’яти років інтерес інтернет-користувачів до цієї події виріс більш ніж в два рази. Щороку практично у всіх країнах знижкове безумство призводить до чергових рекордів оборотів і прибутку. Хіба що в країнах західної півкулі, куди тренди зі Сполучених Штатів доходять раніше Європи, відзначається помірне зростання інтересу до спеціальних пропозицій на “Чорну п’ятницю”.

“Чорна п’ятниця” в Україні:

В українських магазинах Black Friday почав з’являтися тільки в 2014 році, і протягом останніх декількох років популярність цієї акції динамічно зростає. Як показали результати опитування, 30,09% жителів України візьмуть участь в «черноп’ятничних» розпродажах (це на 18,58% більше, ніж роком раніше).

Більшість покупців (68,62%) виявилися досить завзятими і вирішили здійснювати покупки і в онлайн-та офлайн-режимі. На пошуки вигідних пропозицій в інтернет відправиться 17,65% опитаних, а 13,73% вирішили віддати перевагу традиційним торговельним центрам.

Розкрутка світової економіки:

Відома в усьому світі “Чорна п’ятниця” щороку роздуває показники продажів. У кожній з 55 проаналізованих країн кількість транзакцій в інтернеті під час Black Friday значно зростала в порівнянні зі звичайним днем.

Наприклад, користувачі з США в “Чорну п’ятницю” здійснюють на 2103% покупок більше, ніж зазвичай! День всесвітньої розпродажі користується популярністю також у наших сусідів. Статистика показує, що активність інтернет-покупців з Польщі була на 692% вище, ніж в звичайний день року, а в Білорусі – на 2279%. Але ні в жодній іншій країні не було відзначено такого великого інтересу в «чернопятнічним» розпродажів, як в Пакистані, де активність інтернет-покупців була на 11525% вище, ніж в звичайний день в році.

Нікого не повинно здивувати, що в багатьох країнах саме листопада є місяцем, що приносить продавцям найбільший прибуток. Вважається, що частка листопада в річному обороті досягає близько 20%, а з наших внутрішніх даних випливає, що в деяких країнах, як наприклад у Великобританії, Греції та ПАР кожна третя транзакція в інтернеті здійснюється в листопаді.

Результати опитування показали, що в “Чорну п’ятницю” найбільше грошей готові витратити жителі Північної Америки і Європи, а покупки на відносно невеликі суми планують жителі азіатських країн, як, наприклад, Пакистан, Малайзія і Філіппіни.

Наші мисливці за знижками планують витратити під час “Чорної п’ятниці” в середньому 2975 грн (113 USD). Це менше, ніж поляки і білоруси (175 USD і 150 USD відповідно), але більше, ніж турки і казахи (97 USD і 64 USD).

Топ-товари “Чорної п’ятниці”:

Щороку в світовій пресі з’являються репортажі про натовпи людей в маркетах електроніки. Однак, як показали результати опитування, мисливців за знижками в більшій мірі цікавить одяг, ніж електроніка. Техніка виявилася тільки на другому місці серед опитаних. А найменшим інтересом користуються книги, спортивні товари і нижня білизна.

Вражаючі знижки:

“Чорна п’ятниця “славиться значними знижками, що досягають 80-90%. І хоча кількість товарів за символічну 1 гривню або зі знижкою 90% сильно обмежена, учасники« черноп’ятничних »розпродажів можуть розраховувати на дійсно високі знижки.

Згідно за нашою статистикою про Black Friday-2017, американці, канадці і українці отримують найбільшу вигоду від “Чорної п’ятниці”. В Україні і Канаді середня знижка в інтернет-магазинах в останню п’ятницю листопада склала 66%, а в Америці цей показник досяг порогу 68%!

З огляду на прогнозовані витрати українців під час “Чорної п’ятниці” -2018, знижки можуть принести економію в районі 5775 гривень.

Трохи більш «скромні» знижки могли отримати жителі Росії (58%), Бразилії (57%) і Туреччини (56%), а середньостатистична знижка для всього світу склала 55%.

“Чорна п’ятниця “в Україні в цифрах:

  • 88% опитаних українців знає, що таке “Чорна п’ятниця”, а 30% з них планує приєднатися до листопадового шопінг-божевілля;
  • 13,73% серед тих, хто братиме участь у розпродажі, відправляться в торгові центри, 17,65% виберуть інтернет-магазини, а решта 68,62% будуть шукати знижки як в мережі, так і в офлайні;
  • в 2018 році середньостатистичний житель України витратить під час “Чорної п’ятниці” 2975 грн ($ 113);
    топ-5 товарів, що купуються в Black Friday: одяг, електроніка, взуття, косметика та парфумерія, побутова техніка.

Читайте також –

Чорна п’ятниця 2017 в цифрах і фактах (інфографіка)


To the latest news To popular news Підтримати редакцію

Share this news on social networks


Read also

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

Норвезький інвестиційний фонд для України оголосив про першу інвестиційну ініціативу, спрямовану на індустріальний парк M10 у Львові

20 листопада Інвестиційний фонд для України (Ukraine Investment Fund) — новостворений фонд під управлінням норвезького державного...
time icon   
  8