
Ролики тижня: Moyo, Uklon, Сільпо, Файно Маркет, Comfy


З якими труднощами зіткнулися компанії, чи планують підвищувати ціни, коли розраховують повернути прибутки на докризовий рівень та які 7 головних висновків зробили підприємці завдяки карантину.
Цей матеріал доступний російською мовою
Платформа Ringostat провела опитування представників українського бізнесу щодо впливу карантинних обмежень та перспектив компаній при виході з локдауну. Сервіс опитав бізнесменів про складнощі, з якими їм довелося зіткнутися в період карантину, нові товари та послуги, які почали продавати компанії, ціни, рівень прибутку та інше.
Як відзначають в Ringostat, більшість учасників опитування – це власники бізнесу (38,7%) і керівники відділу маркетингу (29%). Значна частка респондентів також припала на директорів (16,1%) і керівників відділу продажів (9,7%).
Відповідаючи на запитання про нові послуги або товари, введені компаніями під час карантину, більшість опитаних зазначили онлайн-послуги (консультації, уроки тощо), доставку (в тому числі безконтактну), фінансові пільги (скасування нарахування пені, відстрочка по платежах ) і засоби для дезінфекції. При цьому більшість підприємців планують продавати ці товари та послуги й після карантину.
Серед основних труднощів, з якими компанії зіткнулися або очікують зіткнутися при виході з карантину, це відтік клієнтів і падіння попиту на продукти та послуги. У числі найбільш часто згадуваних бізнесом проблем також вказуються продовження термінів карантину, нестача коштів для виплати зарплат і касові розриви.
Цікаво, що незважаючи на всі складності, більшість підприємців не планують підвищувати ціни. А близько 15% опитаних і зовсім мають намір знизити ціни. При цьому майже половина респондентів вірить, що на докризові обсяги прибутків вдасться вийти вже в найближчі півроку.
Щоб повернути клієнтів компанії мають намір пропонувати спецпропозиції для постійних покупців, використовувати акції та знижки, а також запускати нові рекламні активності.
Серед найпопулярніших методів підвищення конверсії в продажі: поліпшення сайту компанії, підвищення кваліфікації співробітників і закупівля засобів автоматизації для маркетингу.
Значна частина опитування також була присвячена зміні бюджетів на маркетинг, розподілу бюджету на залучення нових клієнтів, а також найбільш ефективним каналам і сервісам автоматизації в посткарантинний період.
Незважаючи на зниження продажів, скорочувати персонал найближчим часом планує не так багато підприємців – менше 10%. Однак ще близько 10% компаній готові до скорочень в тому випадку, якщо продажів не буде і після карантину.
Ringostat також опитав бізнесменів про оптимальний, на їхню думку, формат роботи і подальші плани продажів в умовах ослаблення карантину.
В компанії також виділяють 7 головних висновків, до яких прийшли підприємці завдяки карантину.
Читайте також –
Торгувати по-новому: що потрібно враховувати рітейлерам при виході з карантину і після нього