Оновлена BILLA: концепція Pop-Art Kitchen збільшила продажі на третину

Оновлена BILLA: концепція Pop-Art Kitchen збільшила продажі на третину

10.09.2018 08:05
  1021
Дарья Златьева

Напередодні Retail & Development Business Awards-2018 редакція RAU розповідає про номінантів на премію “Кращий shop-concept року” і розкриває особливості і результати нових концепцій магазинів.

14 вересня в КВЦ Парковий відбудеться Retail&Development Business Awards 2018, на якому будуть названі і нагороджені найуспішніші компанії рітейлу і девелопменту країни. Цього року кращі з кращих нагороджуються в 26 номінаціях, з них 21-ну нагороду отримають рітейлери і 5 – девелопери.

Цього року список номинацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, котрі самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилася.

У номінацію подали заявки 11 компаній, серед яких рітейлер BILLA: рітейлер оновив свої точки відповідно до концепції Pop-Art Kitchen. У компанії розповіли про те, як створювалася концепція, як її реалізовували і яких показників досягли завдяки змінам в магазинах.

Об’єднали кухню і торговий простір

Магазин BILLA в концепції Pop-Art Kitchen в порівнянні з минулим роком відвідує вдвічі більше гостей, що істотно вплинуло і на зростання продажів, яке було на 30% вище за рівень інфляції.

Згідно ідеї реконцепції супермаркету в одному магазині необхідно було об’єднати простори кухні, товарів, мистецтва і дитячого світу. В результаті народилася концепція Pop-Art Kitchen, яка прекрасно ілюструє відчуття, коли звичайні, регулярні речі стають мистецтвом.

“Ми хотіли дати відвідувачам дозу позитивних емоцій в магазині, додати фарб в сірі робочі дні. Для цього ми вивчили всі можливі способи зробити все простір зручним, щоб відвідувач вільно переміщався по магазину”, – відзначають в компанії.

Важливо було створити зв’язок між клієнтом і магазином, тому кожна зона має свою назву, є багато фокусних точок, завдяки яким клієнт може легко орієнтуватися в торговій точці.

Для розробки і реалізації ідеї привернули дизайнерську компанію компанію Hochu rayu.

Так виглядав магазин BILLA до реконцепції:

А так – після, в концепції Pop-Art Kitchen:

Нові концепти інших учасників будуть представлені протягом цього і наступного тижнів.

Читайте також про ще одного номінанта – магазин INSIZE –

Після реконцепції відвідуваність магазина Insize виросла практично в два рази


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку