Визначено номінантів премії «Кращий shop-concept року»
Заявку на участь в номінації могла подати будь-яка компанія, яка з 1 липня 2017-го по 30 червня 2016-го провела реформат або реконцепцію хоча б одного зі своїх магазинів.
Цього року список номінацій Retail & Development Business Awards поповнився ще одним конкурсом: «Кращий shop-concept року». Участь в конкурсі є безкоштовною: в ньому оцінюються рітейлери, які самостійно висунули свої кандидатури. Обов’язкова умова участі в номінації: у період з 30.06.17 по 01.07.18 рітейлер провів переформатування одного або декількох магазинів, впровадив новий формат або інші інновації. Самовисування відбувалося шляхом направлення організаторам заповненої анкети встановленої форми по e-mail з вкладенням презентації та пояснювальної записки. Розбивка за сферами діяльності не проводилося.
Члени Експертної ради при заповненні анкети вкажуть 5 компаній з числа тих, що подали заявки на участь в конкурсі, чиї проекти реконцепції торгових точок в період з 01.07.17 по 30.06.18, на їхню думку, виявилися найефективнішими. За 1-е місце нараховується 5 балів, за 2-е – 4 бали і так далі. Компанія, яка набрала найбільшу кількість балів за підсумками голосування Експертної ради, стане переможцем номінації.
Заяви на участь в конкурсі подали такі компанії:
- Silenze Group – переформатування магазинів Milavitsa в мультибрендові бутіки brabrabra
- Billa – відкриття продуктових супермаркетів в новому форматі
- Клас – переформатування продуктових супермаркетів з новими відділами, інтер’єрними і світловими рішеннями
- Intersport – створення нової атмосфери в спортивних магазинах, поділ торговельних зон не тільки навігацією, а й дизайнерськими рішеннями
- ISEI – відкриття бутиків товарів для краси в принципово новому форматі ISEI Beauty market
- Адамас – реконцепция мережі ювелірних магазинів, зміна світлових і інтер’єрних рішень, покликаних підкреслити цінності компанії
- Rica Mira – зміни внутрішнього (інтер’єр) і зовнішнього оформлення магазину (дизайн вітрин), усовершенстований системи мерчандайзингу та рекламної стратегії
- Вікно у двір – зміна формату від «магазин secret place» в магазин з великою вітриною, розширеним асортиментом і зовнішньої терасою
- Spar – реконструкція приміщення банку під сучасний продуктовий супермаркет
- Insize – реконцепция магазину одягу з метою створити сучасної, універсальної і впізнаваною дизайн-концепції мережі
- O’Stin – впровадження нового формату розрібного магазину третього покоління
Друга урочиста церемонія нагородження кращих компаній сфери ритейла та торгової нерухомості Retail & Development Business Awards відбудеться 14 вересня 2018 року в КВЦ Парковий (Київ, Паркова дорога, 16 А).
ПРИДБАТИ КВИТКИ НА RETAIL & DEVELOPMENT BUSINESS AWARDS
Повна методологія проведення конкурсу
Титульний партнер заходу – мережа студій одягу VOVK.
На думку багатьох експертів, мережа студій одягу VOVK – №1 серед молодих українських брендів одягу за темпами зростання і довірою клієнтів. У 2016 році компанія перемогла в номінації «Національний виробник року одягу для жінок» на конкурсі «Вибір року 2016».
Переможців конкурсу Рітейлер року і Персона року в ритейлі – 2017 можна дізнатися за посиланням.
Переможців конкурсу Кращий ТРЦ / Shopping Center Awards і Персона року в девелопменті – 2017 можна дізнатися за посиланням.
Які компанії отримали приз «Рітейлер року» в 2016-му в рамках Retail & Development Business Party, можна дізнатися за посиланням.
Контактна особа з питань реєстрації:
Олеся Кобцева / Client manager (+38 050 313 74 53 / o.kobceva@rau.ua)
Контактна особа з питань партнерства:
Эдуард Ковтун / Partnership manager (+38 073 213 50 61 / e.kovtun@rau.ua)
Читайте також –