Ашан Україна запускає новий формат – Pick Up Point
Запуск інноваційного формату точок продажу відбувся 17 січня в Києві біля станції метро Почайна.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Про це RAU повідомила прес-служба компанії. Як вказано у релізі, це найменший формат мережі – 40 кв. м, де можна придбати близько 600 найменувань товару. Перший Ашан Pick Up Point розташований на відстані 250 метрів від метро Почайна (Петрівка) в Києві.
Основна задача формату pick up point – залучення нових клієнтів, поширення та збільшення впізнаваності бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги.
В компанії зробили акцент на швидкість та якість обслуговування, максимально зручний сервіс, як офлайн, так і онлайн – в Pick Up Point можна швидко та зручно отримати замовлення з сайтів auchan.ua та auchan.zakaz.ua.
Основні інновації та сервіси Ашан Pick Up Point:
- планшети для онлайн-замовлень товарів з магазинів Ашан;
- pick up зона – клієнт зможе замовляти онлайн, де і коли йому зручно, та потім швидко забирати товари по дорозі додому;
- облаштована зона для кава-брейку – можливість випити чашку запашної кави, перекусити або ж зарядити смартфон;
- каса самообслуговування (а також звичайна каса);
- гнучкість та ротація асортименту – у продажі наявні напої, бакалія, свіжі продукти, йогурти, молоко, а також багато снеків та перекусів – товари власних торгових марок та акційні пропозиції. Також в асортименті є алкоголь і табачні вироби. Найважливішим є можливість швидко адаптувати асортимент під потреби клієнтів, адже логістика здійснюється напряму з гіпермаркету Ашан, що розташований поруч.
Це пілотний проект. З часом французька мережа планує відкривати інноваційні pick up point поруч з іншими магазинами Ашан.
Читайте також –
Вікторія Луценко, Ашан: Гіпермаркети трансформуються, але не йдуть у минуле