
Фаст-фуд, гідний короля: історія успіху мережі Burger King


Новий офіційний сайт мережі АТБ об’єднав у собі дві платформи: головний сайт та інтернет-магазин. Рітейлер розповів, які саме нові функції з’явилися на “мастер-платформі”.
“Оновлення торкнулися кожного розділу сайту та були основані на експертизі досвіду користування попередніми платформами. Для мережі АТБ-маркет важливо аби людина, яка користуватиметься сайтом, отримала відчуття повної взаємодії з компанією, легкість та зручність у користуванні та пошуку потрібної інформації. І в цьому є доречним саме сайт, як мастер-платформа”, – розповіли в компанії.
Відтепер на єдиному ресурсі АТБ користувачі мають змогу:
В компанії підкреслюють, що наразі розвиток digital-сервісів – пріоритетний напрямок для АТБ. Нагадаємо, наразі мережа налічує 1316 магазинів АТБ у 351 населеному пункті 24 областей країни. Незважаючи на війну, компанія перерахувала до державного бюджету країни 6,65 млрд грн податків за перше півріччя 2022-го. До місцевих бюджетів сплачено 1,85 млрд грн, а до цільових фондів – 1,29 млрд грн.
Читайте також
Валерій Бондарь, АТБ: Як мережа змінила підхід до маркетингу під час війни