
Підйом, падіння та спотикання бренду Victoria’s Secret


Ашан запускає мобільний додаток для Cosmia, власного бренду косметики мережі, за допомогою якого можна буде тестувати продукцію в доповненій реальності.
Цей матеріал також доступний російською мовою
Як повідомили RAU в прес-службі компанії, відсканувавши товар Cosmia за допомогою нової програми, клієнти Ашан зможуть не тільки більше дізнатися про продукт, а й «приміряти» на себе нові образи. Крім цього, додаток Cosmia Make-UP дозволить бути в курсі останніх трендів в косметиці та догляді, а також дізнаватися про сезонні новинки бренду. Новий сервіс вже доступний на App Store і Google Play.
Відзначимо, що Cosmia – власний косметичний бренд міжнародної роздрібної мережі Ашан. Запуск бренду в Україні відбувся навесні 2017 року. Основні лінійки асортименту – косметика для догляду за обличчям і тілом, догляду за волоссям, гелі для душу, сонцезахисні засоби, декоративна косметика, мило і дезодоранти, а також лінійки чоловічої та дитячої косметики.
Раніше Ашан в Україні запустив новий мобільний додаток з інтерактивним інтерфейсом, розроблений спільно з компанією Skywell Software. Як повідомлялося, він дозволяє взаємодіяти з клієнтами, спрощує планування покупок і дає можливість отримувати персоналізовані акційні пропозиції.
Слід зазначити, що кілька років тому група Auchan затвердила нову концепцію розвитку до 2025 року. В рамках цієї стратегії у всіх країнах присутності, в тому числі й в Україні, Ашан впроваджує багатоформатність під єдиним брендом: крім класичних гіпермаркетів відкриває торговельні об’єкти інших форматів – супермаркети і магазини біля дому.
Разом з тим, рітейлер реалізував цілий ряд проектів, спрямованих на розвиток e-commerce і омніканальних продажів. Зокрема, для посилення електронного каналу комерції непродовольчої групи товарів Ашан підписав договір на надання послуг фулфілменту з компанією НП Логістик групи Нова пошта. Також компанії домовилися про відкриття міні-відділень з почтоматами у всіх магазинах української мережі Ашан. Через почтомати у відділеннях Нова пошта, Ашан може видавати своїм клієнтам замовлення на непродовольчі товари, заздалегідь оформлені через інтернет-магазин.
Читайте також –
Сільпо впровадив можливість оплати покупок мобільним додатком