
За І квартал 2025 року Аврора сплатила 2,1 млрд грн податків, сума благодійних внесків склала 71,6 млн грн


Для того, щоб потрапити до автономного магазину, потрібно мати додаток Ашан. На нього покупець отримує QR-код, який є ключем до магазину. Далі клієнт самостійно здійснює покупки і розплачується на касі самообслуговування.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба мережі, перші покупці вже протестували систему. Магазин формату Pick up Point у новому концепті residence розташований на території житлового комплексу Комфорт Таун в Києві за адресою вул. Регенераторна, 4. Площа магазину складає 45 кв. м.
“Це вже друга торгова точка Ашану в цьому мікрорайоні. Перша показала себе дуже успішно, тож відкриття нового магазину тільки посилить позиції мережі в цьому мікрорайоні”, – розповіли представники рітейлера.
У компанії пояснили, що обрали саме цей житловий комплекс для пілоту ще й тому, що тут здебільшого живуть молоді люди, які працюють в сфері нових технологій. Для них важливо відчувати діджиталізацію в усіх сферах життя і Ашан дає своїм клієнтам таку можливість. В асортименті представлено більше 1000 товарів широкого вжитку. Магазин працюватиме 24/7.
Pick Up Point – це найменший формат мережі площею 50-100 кв. м та з асортиментом 600-2000 найменувань. Задача формату – залучення нових клієнтів, поширення та підвищення впізнаваності бренду Ашан – розповсюдження програми лояльності, інформування про послуги та переваги компанії.
Довідка. Ашан – міжнародна мультиформатна компанія-рітейлер, яка була заснована у 1961 році у Франції. В Україні перший магазин було відкрито у 2008 році, а зараз мережа представлена у 9-ти містах та налічує понад 30 магазинів, в тому числі гіпермаркети, супермаркети, магазини біля дому і точки pick up point. Також компанія розвиває електронну комерцію на території всієї країни.
Читайте також –