Найкраще – дітям: мережа Антошка відкрила магазин нового формату в ТРЦ Ocean Plaza (фотоогляд)
Зони органічних продуктів і краси для дівчат, мультикатегорійні столи, перукарня, кімната матері і дитини – як виглядає новий магазин Антошка, відкритий в ТРЦ Ocean Plaza, і чим він ще може здивувати.
Цей текст доступний також російською мовою
Як повідомила RAU прес-служба компанії, магазин почав роботу на другому поверсі торгово-розважального центру. Площа об’єкта – майже 1200 кв. м. “Ми віримо, що час, проведений з дітьми – безцінний. І наше завдання – максимально допомогти батькам вивільнити ресурси для ігор і спілкування з дітьми. Перед створенням формату було проведено безліч глибинних інтерв’ю з різними типами клієнтів. В ході аналізу стало зрозуміло, що ключова характеристика магазину для клієнта – широта категорій, тобто батькам дуже зручно, коли вони можуть купити всі види товарів для дітей різного віку в одному місці», – розповів СЕО компанії Вадим Орлов.
Зліва від входу в магазин розміщена яскрава і динамічна зона для фото. Це не тільки великий екран, на якому транслюється відео, а можливість для маленьких гостей стати чарівником і прикрасити магазин в стилі улюбленого героя. Біля екрану розташовані три кнопки з трьома героями. Натиснувши одну з них, малюк запускає фото улюбленого персонажа на великому екрані і змінює підсвічування всього магазину.
“Зона входу – окрема гордість нашого формату. Вона складається з трьох частин. Праворуч від входу ми розташували стенди з інноваційними продуктами в різних категоріях, на яких хочемо представляти всі новинки. Посередині – мультикатегорійні столи, на яких можна знайти конструктори, книги і навіть одяг із зображенням улюблених героїв дітей різного віку: динозаври, принцеси, пірати, космос і багато іншого”, – говорить комерційний директор компанії Григорій Савелич.
Всього таких столів буде п’ять. Всі товари будуть представлені обмежений період часу зі спеціальними знижками від 30% до 50% і змінюватися раз на три тижні.
Крім товарів, в магазині розміщені три сервісні блоки:
- Кімната матері і дитини, де можна погодувати, переодягнути і заспокоїти малюка. Тут є все необхідне – вода, підгузники, вологі серветки, косметика. Користуватися всім цим гості можуть безкоштовно.
- Перукарня, в якій турботливі співробітники зроблять стильну стрижку або укладку для малюків, а батьки зможуть спокійно випити кави.
- Школа майбутніх мам, де планується проводити багато цікавих і потрібних майбутнім батькам заходів.
“Магазин – це не тільки місце, де здійснюють покупку. Клієнт хоче отримати позитивні емоції; можна не запам’ятати товар, бренд або ціну, але відчуття, які викликав магазин, не забудуться. І весь магазин Антошка наповнився чарівними істотами – люмерами. Це частинки світла, які живуть там, де дитині добре і весело», – коментує операційний директор компанії Антошка Іван Чивкін.
Для формування нового магазину працює три базові тези: знаємо, підкажемо, допоможемо.
ЗНАЄМО: 25 років компанія Антошка працює на ринку дитячих товарів, і цей досвід дозволив істотно оптимізувати асортимент. Експерти компанії виключили позиції, що закривають однакові потреби, збалансували товари за ціновими кластерами і привели сегменти у відповідність сучасному ринку.
ПІДКАЖЕМО: в магазині з’явилися спеціальні навчальні фризи, на яких простою мовою пояснили складні позначення і символи; розповіли, що і в якому віці може малюк, щоб легше було підібрати для нього іграшку, як вибрати товар в різних категоріях, чим відрізняються один від одного товари зі схожим призначенням. Підказка супроводжує покупців всюди – була додана інформація на інформаційних панелях і цінниках, підсвічені важливі для клієнта характеристики і їх значення. Тепер навіть без консультації зрозуміло, чим відрізняється автомобільне крісло для дитини за 5000 грн і 12 000 грн.
ДОПОМОЖЕМО: Магазин зонований відповідно до віку дитини, його інтересам і захопленням. Товарні категорії розміщені логічно, доповнюючи один одного і допомагаючи покупцеві швидше зорієнтуватися.
Деякі групи товарів зібрані в спеціальні зони: зона органічних продуктів, зона вагітності та материнства, зона краси для дівчат. Яскраво виділяється зона з товарами для діток, які прийшли до батьків раніше планованого терміну. Таких малюків називають “ранніми пташками”, і для них зібрали необхідні товари з усіх товарних категорій.
Довідка. Антошка – найбільший оператор на ринку товарів для дітей в Україні. Перший магазин був відкритий в 1997 році. На лютий 2021 року мережа представлена 43 магазинами в 18 містах України. Більше 60 000 найменувань товарів для дітей. У компанії працює понад 1500 співробітників.
Читайте також –
Мережа Антошка відкрила перший аутлет-магазин одягу та взуття