Антон Денисенко, Bizerba Україна: Вже в квітні-травні ми допомогли відкрити партнерам перші супермаркети

Антон Денисенко, Bizerba Україна: Вже в квітні-травні ми допомогли відкрити партнерам перші супермаркети

05.08.2022 09:00
  2345
Костянтин Симоненко

Топ-менеджер компанії розповів про те, яке торговельне обладнання найбільше затребуване продуктовим рітейлом, чому сервіс і ремонт важливіший за нові поставки, а також у яких регіонах рітейл відновлюється швидше і які фактори впливають на розвиток ринку.

Цей матеріал доступний російською мовою

З початком повномасштабної агресії росії проти України рітейл опинився в таких важких умовах, коли часом йдеться про виживання компаній взагалі. Природньо, що є не так багато бажаючих обновити торгове обладнання чи втілити більш сучасні рішення в своїй роботі. Про те, як компанія Bizerba Україна – один з провідних постачальників апаратних і програмних продуктів, сервісних, консалтингових і фінансових послуг – допомагає українським рітейлерам працювати у цей складний час в інтерв’ю RAU розповів директор Антон Денисенко.

– Як така компанія як Bizerba, працює зараз та чим може допомогти роздрібній торгівлі й логістиці? Як війна взагалі вплинула на вашу роботу?

– Для нас, як, мабуть, і для усіх компаній найскладнішим був березень, у якому основним пріоритетом була безпека своїх близьких та колег. Ми допомогли частині співробітників, які виїхали за кордон, облаштуватись там, інша частина працівників переїхала на захід України й ми робили усе можливе, аби забезпечити транспортування та тимчасове розселення наших працівників, по можливості надати фінансову та психологічну підтримку.

– Що стало для вас найбільшим випробуванням?

– Найбільшим шоком стала втрата нашого складу обладнання у селищі Стоянка. Фактично російський снаряд влучив прямісінько у нашу секцію, що призвело до повного знищення усього товару, який був завезений на початку року під заплановані нашими партнерами відкриття магазинів у першому кварталі 2022 року.

– Як ви вирішували питання оновлення ланцюжка постачання?

– Станом вже на початок квітня організували новий склад на заході Україні. Окремо одразу почали налагоджувати канал постачання запасних частин, і відновили там, де це було можливо та наскільки можливо, сервісне обслуговування вже встановленого обладнання. Перш за все для забезпечення безперебійної діяльності об’єктів стратегічної інфраструктури до яких належать продуктові супермаркети.

– Які види продукції чи технічних програмних рішень найбільш затребувані в даний час та чим це обумовлено?

– Це звичайно ті типи обладнання які потрібні для основної роботи продуктового супермаркету: ваги, комп’ютерно-касові системи та каси самообслуговування, сканери штрих-кодів, технологічне обладнання для супермаркетів та виробництва харчових продуктів.

Незважаючи на війну, вже наприкінці квітня та початку травня ми допомогли нашим партнерам відкрити перші супермаркети у таких містах як Ужгород та Червоноград (Львівська область).

– Чого зараз більше: запитів на точкову заміну або встановлення обладнання, чи все ж таки на комплексне вирішення проблемних питань?

– Це скоріше точкова заміна, встановлення та налаштування  обладнання у магазинах, що відновлювали свою роботу. Слід зазначити, що офіс Bizerba Україна, відповідає за розвиток бізнесу у таких країнах як Грузія, Азербайджан, Казахстан та Узбекистан, тому ми й надалі продовжуємо здійснювати комерційну діяльність та  підтримку партнерів і клієнтів у цих країнах.

– Як різняться запити бізнесу в залежності від «безпечності» регіону (на заході, в центрі та сході країни) якщо такі відмінності справді є?

– Достатньо активним (і це зрозуміло чому) продовжує бути західний регіон країни, поступово відновлюють свою роботу центральний та південні регіони. Для нас було великою несподіванкою під час війни підписати контракт на поставку обладнання з провідним гравцем продуктового рітейлу з Харкова.

– Наразі деякі мережі намагаються замістити втрачених постачальників, організувавши власне виробництво (випічки, напівфабрикатів і т.п). Чи бачите ви такі запити?

– Організація власного виробництва у такий складний час є достатньо складною, як на мою думку. Ми маємо проблеми з наявністю та постачанням з одного боку як сировини, так і обладнання і витратних матеріалів. Мені дуже подобається ініціатива одного з операторів роздрібної торгівлі України, з підтримки крафтових виробників продуктів харчування України. У такий складний час ми усі повинні об’єднуватись та допомагати одне одному, хто як тільки може і наша компанія також до цього готова.

– Чи існують інші проблеми у швидкому відновленні вашої компанії до рівня діяльності довоєнного 2021 року?

– Ми прогнозуємо в цьому році рівень падіння нашого бізнесу до обсягів 2017 року. Так звичайно, ні для кого не секрет, що частина постачальників, і ми не є виключенням, має певні складнощі по покриттю заборгованості зі сторони клієнтів. Ми із розумінням відносимося до такої ситуації, через війну весь український ринок роздрібної торгівлі зазнав і надалі зазнає значних збитків, тому разом з нашими партнерами шукаємо різні шляхи вирішення цього питання.

Також хотілось би зазначити, що проблема глобального дефіциту компонентів та сировини, викликана у 2019 році пандемією Covid у світі, досі не зникла і надалі існує. А в комбінації зі стрімким зростанням вартості енергоносіїв та логістики сприятиме зростанню цін на обладнання на світовому ринку.

Проте ми безперечно віримо у нашу перемогу і швидку відбудову, відновлення та зростання економіки України. Український рітейл завжди був і буде одним із самих прогресивних, технологічних та інноваційних у Європі. Все буде Україна!

Читайте також –

Додаткові цінності послуг сучасного рітейлу завдяки цифровим технологіям


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку