Андрій Жук запустив авторський YouTube-канал «За рамками рітейлу»
Гостем першої програми став екс-генеральний директор Arricano Михайло Меркулов.
Цей матеріал також доступний російською мовою
2 грудня співзасновник і генеральний директор Асоціації рітейлерів України Андрій Жук запустив свій авторський YouTube-канал для бізнес-аудиторії «За рамками рітейлу». Зустрічаючись з лідерами ринку та першими особами сфер роздрібної торгівлі, деведопмента і суміжних галузей, він буде розпитувати про ключові події в сфері рітейла, особливості ведення бізнесу, особистий досвід гостей і тренди ринку.
Перший випуск програми «За рамками рітейлу»: “Як стати лідером галузі і пережити факапі”. Михайло Меркулов, який займав посаду СЕО компанії Arricano Real Estate з вересня 2014 року по вересень 2019-го, розповів, як стати лідером галузі, вибрати правильних бізнес партнерів, пережити провали і кризу. Також в першому випуску експерти відкрили завісу бізнес-трендів і відповіли на питання: чи правда, що офлайн-магазини відходять на другий план?
Нагадаємо, Arricano Real Estate – один з найбільших девелоперів і мережевих операторів торгово-розважальних комплексів в Україні. Arricano володіє найбільшим в країні портфоліо реалізованих ТРК, загальна орендна площа яких становить більше 212 000 кв. м.
Портфель компанії географічно диверсифікований за рахунок активів в різних регіонах України: Київ – ТРЦ РайON і Проспект, Кривий Ріг – ТРК Сонячна Галерея, Запоріжжя – ТРК City Mall. На стадії девелопменту в компанії знаходиться ще три проекти. Чистий прибуток Arricano за підсумками 2018 року склав $38,1 млн, що на 47,6% краще за показник 2017 року.
Надалі канал “За рамками рітейлу” буде ділитися корисною інформацією для тих, хто хоче йти в ногу з трендами, знати ключові принципи ведення бізнесу та хто ніколи не стоїть на місці.
Читайте також
Андрій Жук, RAU: Основні ризики українського рітейлу як бізнесу