Андрій Жук, RAU: Основні ризики українського рітейлу як бізнесу

Андрій Жук, RAU: Основні ризики українського рітейлу як бізнесу

12.04.2019 02:00
  408
rau

Співзасновник і генеральний директор Асоціації рітейлерів України Андрій Жук про те, які основні ризики українського рітейлу як бізнесу і які послуги, крім торгівлі, повинні пропонувати торгові центри своїм клієнтам, щоб бути конкурентними.

Цей матеріал також доступний російською мовою

В програмі “Діловий ранок” на Першому діловому каналі, що вийшла 9 квітня і присвяченій особливостям українського рітейлу, Андрій Жук виступив в якості експерта.

Андрій розповів, що ризики для українських компаній сфери роздрібної торгівлі поділяються на дві категорії: ризики всередині рітейлера та зовнішні ризики. До перших відносяться можливі конфлікти власників, не відлагоджені та незбалансовані процеси, відношення власника бізнесу, яке також може призвести до банкрутства. До зовнішніх ризиків експерт відніс, в першу чергу, конкурентну боротьбу й інші чинники, на які сама компанія не може вплинути.

Говорячи про перспективи сучасних ТРЦ, генеральний директор Асоціації рітейлерів України зазначив, що все більше торгових центрів стають не стільки торговельними об’єктами, але й місцями проведення часу, дозвілля, зустрічей з друзями та діловими партнерами. При цьому поки що насиченість якісними торговими площами навіть в Києві залишається недостатньою: на рівні 400 кв. м/1000 жителів – приблизно в два рази менше, ніж у багатьох європейських столицях. Цей факт дозволяє припустити, що заплановані до відкриття в цьому році об’єкти також знайдуть своїх шанувальників і відвідувачів.

“Торгові центри з продуманою концепцією, якісним підбором орендарем, оригінальною пропозицією дозвілля та відпочинку будуть затребувані споживачами”, – упевнений Андрій Жук.

Повну версію інтерв’ю можна подивитися на YouTube-каналі каналу Перший діловий.

Читайте також –

Андрій Жук, Асоціація рітейлерів України: Чим живе український рітейл


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Блиск поп-культури у кристалах Swarovski: як перша креативна директорка компанії змінює стратегію бренду

Перша в історії креативна директорка компанії Swarovski Джованна Енгельберт працює над тим, щоб бренд став привабливим для...
time icon  
  53
Усі новини ринку