Amazon відкриває нові магазини 4-Star та Books stores
Гігант роздрібної торгівлі відкриє нову флайн-точку 4-Star в Бостоні і додасть ще один підрозділ Amazon Books в Нешвіллі
Цей матеріал доступний російською мовою
Тепер Amazon буде управляти 5 офлайн-магазинами 4-Star і 19 магазинами Amazon Books. Це допоможе компанії розширити свою власну роздрібну мережу і одночасно збільшити кількість торгових точок за межами мережі Whole Foods, яка становить основну частину фізичних роздрібних магазинів Amazon. Про це повідомив Business Insider.
Оскільки зростання роздрібної торгівлі Amazon в інтернеті починає сповільнюватися, фізичні магазини можуть стати для бренду досить перспективними.
З одного боку, у другому кварталі 2019 року обсяг роздрібних онлайн-продажів компанії досяг $31 млрд, що становить 16% його річного зростання. Це кращий показник зростання за квартал з четвертого кварталу 2017 року.
Однак, з іншого боку, протягом останніх півтора років більшу частину часу зростання роздрібних продажів Amazon в інтернеті коливалося в межах 11-14% (в перерахунку на долари, без урахування курсових коливань), не демонструючи тенденції до прискорення. Якщо тенденція збережеться, це може змусити Amazon шукати нові сегменти для розширення свого бізнесу.
Оскільки фізичний ритейл – це великий сегмент, тут є можливості для істотного зростання.
Фізичний роздріб, як і раніше становить майже 90% від загального обсягу продажів в США. Amazon просувається в цьому сегменті, пропонуючи 4-Star (в магазині представлені найбільш продавані і трендові товари, оцінені на Amazon.com в чотири зірки і вище, – прим. ред.), книжкові магазини і автономне рішення для оплати покупок Amazon Go.
Споживачі, які купують через декілька каналів, як правило, витрачають більше, а значить фізичні магазини представляють собою цінну точку впливу на зростання доходів для Amazon. Незважаючи на те, що омніканальние покупці складають лише 17% клієнтської бази, вони забезпечують 34% споживчих витрат, згідно зі звітом ICSC. Витративши $100 онлайн, покупці витрачають ще $171 в магазині у того ж продавця в наступні 30 днів.
Для Amazon розширення фізичного роздробу може дозволити отримати ці додаткові витрати, пропонуючи клієнтам тактильний досвід, якого вони не можуть отримати в інтернеті, і демонструючи продукти, такі як Kindle або Echo. Він також може забезпечити генератор підписок Prime, який сповільнюється, тому що користувачі, яким потрібні знижки, можуть зареєструватися в магазині, що робить цей крок цінним капіталовкладенням в зростання як фізичного сегмента роздрібної торгівлі, так і всього бізнесу.
ДжерелоBusiness Insider
Читайте також –
10 правил бізнесу Джеффа Безоса, завдяки яким Amazon коштує тепер $1 трлн