10 правил бізнесу Джеффа Безоса, завдяки яким Amazon коштує тепер $1 трлн

10 правил бізнесу Джеффа Безоса, завдяки яким Amazon коштує тепер $1 трлн

01.07.2019 04:00
  624
rau

Amazon стала третьою компанією в історії, яка змогла подолати позначку ринкової вартості в один трильйон. Завдяки чому цього вдалося домогтися.

Цей матеріал доступний російською мовою

Редакція MC Today зібрала 10 правил бізнесу засновника Amazon Джеффа Безоса, які допомогли йому досягти масштабного успіху.

1. Завжди потрібно експериментувати

Джеффа Безоса можна назвати скоріше винахідником, ніж бізнесменом. Чого тільки варта його “подушка безпеки” для мобільного телефону! Саме сміливість в експериментах багато в чому причина успішності Безоса. Цю якість він вважає невід’ємною рисою підприємця і найбільше цінує в своїх співробітниках.

2. Завжди шукайте можливості для інновацій

Думайте про те, як удосконалити свій бізнес. Навіть якщо ваша компанія лідер ринку або ви тільки почали власну справу, шукайте можливість впровадити інновації. Коли підприємець говорить «навіщо нам це робити, адже раніше ми і так обходилися», його бізнесу кінець.

3. Орієнтуйтеся на клієнтів, а не на конкурентів

У бізнесу завжди є два шляхи: стежити за роботою конкурентів і намагатися не відставати або відштовхуватися від думки своїх клієнтів. У першому випадку ви втратите ініціативу і ніколи не станете лідером. Якщо ж виберете інтереси клієнтів, то зможете самі стати тим, на кого рівняються інші.

«Пам’ятайте, якщо ви зробите клієнта щасливим, він розповість про це 5 людям, а якщо розчаруєте, про це дізнаються 500», – говорить він.

4. Бізнес-стратегію потрібно будувати на константах

Інновації – це, звичайно, добре, але є речі, які не змінюються, і їх теж потрібно враховувати. Безос говорить, що завжди чує одне й те саме питання: «Що зміниться в найближчі кілька років?» Але ніхто не питає про зворотнє.

В Amazon бізнес-стратегію будують якраз від того, що залишається незмінним. Люди завжди будуть купувати там, де великий вибір, дешевше і зручніше. І через 10 років, і через 100.

5. Не вірте моментальним проривів

Одиничний прорив може ввести в оману будь-якого підприємця. Намагайтеся не вестись на такі успіхи, а дивитися на кілька років вперед. Безос ділить всіх бізнесменів на два типи: місіонери і найманці. Перші думають про те, як створити більше послуг і продуктів, а найманці бажають отримати прибуток в цю ж секунду.

6. Правило двох піц

Співробітники Amazon завжди розділяються на невеликі групи, коли вирішують якісь завдання. Безос говорить, що такий метод найефективніший, адже якщо команда велика, то хтось обов’язково буде халтурити або просто не зможе себе проявити.

Скільки співробітників повинно бути в групах? Стільки, скільки могли б насититися двома піцами, 4-6 чоловік. Звідси і назва правила.

7. Поєднуйте гнучкість і рішучість

Багато хто говорить, що підприємець повинен бути гнучким і вміти підлаштовуватися під обставини. Інші ж стверджують, що тільки завдяки наполегливості можна досягти успіху. За словами Безоса, важливо поєднувати ці якості. Без наполегливості ви відмовитеся від будь-якої ідеї, як тільки виникнуть проблеми. А без гнучкості ви не зможете ці проблеми вирішити взагалі.

8. Принцип мінімізації жалю

Коли в 90-х Джефф Безос починав свій шлях підприємця, він сам придумав принцип, за яким приймав рішення. Він уявляв себе в 80 років і думав, про що міг би пошкодувати в такому віці.

«Я вирішив, що точно розчаруюся, якщо не спробую свої сили в тій новій штуці, яку назвали “інтернет”», – каже він. Дотримуючись цього принципу, в 1994 році Джефф заснував Amazon.

9. Клієнтський сервіс повинен працювати автономно

Якщо у клієнта, який зайшов на Amazon, виникають питання, то команда десь помилилася, вважає Безос. За його словами, ідеальний клієнтський сервіс повинен бути зрозумілим і працювати без підтримки. «Коли нам пишуть клієнти, ми намагаємося дізнатися, в чому була проблема, і виправляємо її, щоб в майбутньому питань не було», – каже він.

10. Будьте завжди молодими

Якщо ви вже багато років на ринку, а клієнти старіють разом з вами, вашу компанію чекає сумний фінал. Будь-який бізнес повинен завжди залишатися молодим, тобто звертати увагу на інтереси нових поколінь.

Джерело  mc.today

Читайте також –

Amazon Moments: як завоювати любов клієнтів мобільного грою


До останніх новин До популярних новин Підтримати редакцію

Раз на тиждень

ми будемо відправляти Вам 

найцікавіші новини тижня


Поділіться цією новиною в соціальних мережах


Читайте також

Усі новини ринку