Засновник мережі Алло Дмитро Деревицький – гість чергової програми «За рамками рітейлу» Андрія Жука
Засновник мережі гаджетів і аксесуарів Алло Дмитро Деревицький і співзасновник Асоціації рітейлерів України Андрій Жук в ході четвертого випуску онлайн-програми «За рамками рітейлу» поговорили про тонкощі українського ринку техніки та електроніки, в тому числі про те, що робити торговельним мережам під час кризи.
Цей матеріал доступний російською мовою
Компанія Алло – один з найбільш помітних гравців українського ринку рітейлу техніки і електроніки. Створена в 1998 році мережа магазинів за 15 років розширилася до 500 торгових точок. Незважаючи на те, що в наступні п’ять років рітейлер провів оптимізацію торгової мережі, скоротивши загальну кількість своїх магазинів втричі, Алло залишається лідером українського ринку в сегменті смартфонів.
В ході бесіди зі співзасновником Асоціації рітейлерів України Андрієм Жуком, Дмитро Деревицький, голова ради директорів, засновник і співвласник Алло, розповів про те, як компанія вирощує кадри, що потрібно робити, щоб підняти довіру до бізнесу в суспільстві і що робити бізнесу під час кризи .
Дивіться повну версію його інтерв’ю для проекту «За рамками рітейлу»:
Нагадаємо, перший випуск програми «За рамками рітейлу» був опублікований на початку грудня цього року. Тоді гостем YouTube-каналу став екс-СЕО девелоперської компанії Arricano Михайло Меркулов. Другий випуск був присвячений ресторанному бізнесу, а співрозмовником автора став відомий ресторатор, співвласник проекту Мировая Карта Майкл Дон. Третім гостем програми став засновник мережі взуттєвих магазинів L’Carvari Дмитро Подопригора.
В рамках проекту Андрій Жук зустрічається з лідерами ринку і першими особами сфер роздрібної торгівлі, девелопменту та суміжних галузей, спілкуючись з ними про ключові події в сфері, особливості ведення бізнесу, особистий досвід та інше.
Читайте також –
Засновник L’Carvari Дмитрий Подопригора – гість програми «За рамками рітейлу» Андрія Жука